19 maja 2022

856. Kielich komunijny origami 3d / 3d origami chalice

Hej kochani, jestem! Stęskniłam się za Wami 😊 Od ponad miesiąca nic nie pojawiało się na moich social mediach, ale wierzcie mi był to niezwykle pracowity dla mnie okres 💪 Powstało ok 15 kielichów komunijnych, przygotowałam pracę konkursową, ale o tym już niebawem, a także zaplanowałam sporo nowych projektów, uff... napracowałam się.

Ale na tym nie koniec, jesteście bardzo zainteresowani moim rękodziełem, co mnie ogromnie cieszy, a kolejne prace już się dla Was tworzą. Zaglądajcie, obserwujcie i komentujcie. Zapraszam też na mój kanał YouTube, wkrótce kolejne filmy 😉

Hey guys I'm here! I missed you 😊 For over a month, nothing has appeared on my social media, but believe me it was an extremely busy period for me 💪 About 15 communion goblets were created, I prepared a competition entry, but about it soon, and I also planned a lot of new projects , phew ... I worked hard.

But that's not the end, you are very interested in my handicraft, which makes me very happy, and the next works are already being created for you. Stay tuned, observe and comment. I also invite you to my YouTube channel, more videos soon 😉




Dzięki, że jesteś! Każdy Twój komentarz motywuje mnie do dalszego tworzenia.
P.S. Odwdzięczę się za każdą obserwację


Papier do moich prac kupuję na:

7 komentarzy:

  1. Jestem pod wrażeniem Twojej pracy mistrzostwo świata :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny kielich :) Wcale się nie dziwię, że jest taki duży popyt na Twoje prace :) Ja niezmiennie jestem zauroczona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny ten kielich :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzień dobry.

    Mam wrażenie, że do takich precyzyjnych prac trzeba mieć cierpliwość mnicha z Tybetu. Osobiście nie dałbym chyba rady przejść przez pierwsze kilka/kilkanaście zagięć. :) Podziwiam zwłaszcza za szczegóły kielicha.

    Zapraszam do siebie.
    Pozdrawiam!
    https://mozaikarzeczywistosci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny, niebanalny pomysł na prezent z okazji I Komunii Świętej. Widać mnóstwo serducha włożonego w wykonanie kielicha. Super! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I really like the blog and I hope people will have a new blog, thanks for the blog
    ភ្នាល់បាល់​ អនឡាញ

    OdpowiedzUsuń