01 lipca 2016

278. Batman logo z modułów / 3d origami batman logo

Hej, hej,

Z zawrotnym tempem wchodzimy w następny miesiąc. Jakie macie plany na wakacje?
Lato w pełni, coraz mniej osób w pracy z powodu urlopów. Ja jeszcze czekam na swoją kolej :) Szczerze mówiąc to już nie mogę wysiedzieć. Za oknami słoneczko świeci, aż by się chciało poleżeć na plaży, wykąpać w morzu czy zwyczajnie pospacerować wieczorem z gofrem w ręku.

Ach... takie błogie lenistwo i nic nie robienie :) Tego mi właśnie trzeba :) Ale już nie długo.


Najbardziej oczywiście uwielbiam polskie morze. Jednak w tym roku udało mi się odwiedzić Sopot na wiosnę i to by było chyba na tyle, jeśli chodzi o tegoroczne wypady w nadmorskie miejscowości. 

Marzy mi się oczywiście wypad za granicę, gdzie jest bielutki piasek i krystalicznie czysta woda. Ale czy uda się to w tym roku? No zobaczymy jak będzie z funduszami.

Ale przechodząc do dzisiejszej pracy, to mam dla was niespodziankę w postaci loga z modułów. Jest to znak batmana, często pokazywany na filmach, gdy mieszkańcy miasta potrzebują pomocy i wyświetlają symbol bohatera na wieczornym niebie.


Jak wam się podoba moja propozycja?

Dzięki, że jesteś! Każdy Twój komentarz motywuje mnie do dalszego tworzenia.
P.S. Odwdzięczę się za każdą obserwację


Papier do moich prac kupuję na:

12 komentarzy:

  1. Oj, ja też z utęsknieniem czekam na swój urlop. Fajne to logo. Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam gofry, a te nad naszym morzem smakują najlepiej. Logo rewelacja, super dekoracja. Pozdrawiam wakacyjnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się w pełni, nigdzie nie ma lepszych gofrów, niż nad polskim morzem :D

      Usuń
  3. Świetne logo. Może nam też uda się pojechać nad morze, ja mogłabym się tam na stałe przeprowadzić :)
    ___________________________________
    Pozdrawiam serdecznie!!!
    http://hafciarkablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również Adrianko, uwielbiam morze i zazdroszczę osobą, które tam mieszkają :)

      Usuń
  4. Szalona! Logo Batmana jest rewelacyjne! To świetny pomysł na prezent dla fana komiksów/filmów o tym bohaterze. Super!
    Oj mi się też marzy morze albo góry albo cokolwiek tylko żeby było :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za podpowiedź Aniu, mam wśród znajomych takiego fana, na pewno sprawię mu prezent :)

      Usuń