14 lipca 2016

283. Kameleon z origami / 3d origami chameleon

Heja,

Chyba w ostatnim czasie zauważyliście na moim blogu powtarzalność. Chodzi głównie o niewielkie obrazki z origami modułowego.


Przyznaje szczerze, że lubię je robić z dwóch podstawowych powodów,  są bardzo proste do wykonania, po drugie szybko się je składa, a ostatnio brakuje mi czasu na większe i bardziej skomplikowane projekty.


Tym razem powstał obrazek z małym kameleonem, który wędruje sobie po drzewie. Praca wykonana z modułów o wielkości 1/32

Na koniec pochwalę się wam jagodziankami, jakie udało mi się upiec. Wolną chwilę wykorzystałam na spacer do lasu. Jagody co prawda w tym roku nie powalają swoją wielkością, ale uzbierałam małe wiadereczko. Część przeznaczyłam na bułeczki, a z reszty powstał jagodowy dżemik. Będzie jak znalazł zimą do drożdżowych rogalików.


Bułeczki smakowały wyśmienicie, przesyłam wam wirtualnie trochę tych pyszności, a będących w moich okolicach serdecznie zapraszam na jagodzianki domowej roboty :D

Dzięki, że jesteś! Każdy Twój komentarz motywuje mnie do dalszego tworzenia.
P.S. Odwdzięczę się za każdą obserwację


Papier do moich prac kupuję na:

23 komentarze:

  1. Pycha! A kameleon fajniutki! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obrazki z origami modułowego są niesamowite! Bardzo mi się podobają. Pomysły zawsze można podesłać, tyle że często pomysł jest łatwiejszy od wykonania ^^. Bardzo fajny kameleon, a wypieki, aż ślinka leci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki Piotrek :) Faktycznie w sieci jest pełno rysunków, z których można skorzystać, ale wykonać je czasem wcale nie jest łatwo :)

      Usuń
  3. Świetny ten kameleon :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I jak tu nie zajrzeć, skoro tyle radości oczy znajdują ? Podziwiam !! Pozdrawiam cieplutko i życzę spokojnej nocki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Jolu, cieszę się bardzo, że poje prace się podobają :)

      Usuń
  5. Dobre jagodzianki nie są złe :)
    Nie sposób się nie uśmiechnąć na widok kameleona w takich pięknych, radosnych kolorach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jagodzianki były przepyszne (jaka skromność z mojej strony, he he)

      Usuń
  6. Kameleon jest cudny,Jagodzianki są zawsze pyszne! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tam nie narzekam na małe prace u Ciebie, bo dla mnie to czarna magia i nawet nie wyobrażam sobie jak można coś takiego stworzyć ! Więc jak najbardziej proszę o więcej :) Buziaczki Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny kameleon, bułeczki mniam mniam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam, chętnie poczęstuję tymi smakołykami :)

      Usuń
  10. Jestem w szoku nie wiem jak się to robi wygląda cudnie a jagodziany ummmmm

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny kameleon.
    Bardzo mi się podoba jest bardzo oryginalny.
    ___________________________________
    Pozdrawiam serdecznie!!!
    http://hafciarkablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny kameleon, nie wpadłabym na pomysł robienia obrazków :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękny kameleon! Jagodzianki wyglądają naprawdę smakowicie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mmmm... wyobrażam sobie jakie są pyszne. Tu gdzie jestem w sklepiku są jagodzianki, ale nadmuchane spulchniaczami czy licho wie czym. Pamiętam z dzieciństwa smak jagodzianek mojej babci. Wyglądały jak te Twoje. Miłego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale narobiłaś smaka tymi jagodziankami, zjadłabym wszystkie :D A Kameleon wyszedł Ci przesłodziutki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kameleon superowy! A jagodzianki są zawsze pyszniutkie:))

    OdpowiedzUsuń