11 lipca 2016

282. Lisiczka z origami diagram / 3d origami lady fox diagram

Bardzo wam dziękuje za częste odwiedziny i liczne komentarze pod ostatnimi wpisami. Bardzo się cieszę, że podobają wam się moje prace. Liczne słowa otuchy dodają mi skrzydeł i zachęcają do dalszego tworzenia :)


Jakiś czas temu udało mi się zrobić Panią Lisiczkę z origami modułowego. Pamiętam, że bardzo przypadła wam do gustu ta praca i prosiliście o schemat wykonania.
Niestety trochę czasu to trwało, ale udało mi się wykonać diagram. Myślę, że z jego pomocą bez problemu zrobicie sobie taka własną damę.


P.S. Jeśli spodobał ci się mój kurs i był pomocny, proszę kliknij w reklamę. Dla Ciebie to tylko chwila, a ja dzięki temu uzbieram środki na zakup papieru do tworzenia nowych prac oraz kolejnych tutoriali.


Dzięki, że jesteś! Każdy Twój komentarz motywuje mnie do dalszego tworzenia.
P.S. Odwdzięczę się za każdą obserwację


Papier do moich prac kupuję na:

16 komentarzy:

  1. Ojejku jaka śliczniutka:) sama słodycz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodka zalotnica :) Wspaniała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje dziewczynki :) Damulka z tej lisiczki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodka. Fajnie by było jakby można było zrobić z niej zamykane pudełko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojejku sama słodycz!
    ___________________________________
    Pozdrawiam serdecznie!!!
    http://hafciarkablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest fantastyczna !!! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocze maleństwo , fajne podarek dla dziecka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że póki co mam tyle innej pracy, że nie mam czasu wrócić do origami modułowego, bo chętnie zrobiłabym sobie taką słodką lisiczkę :( Twoja wyszła super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajna :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń