31 lipca 2016

289. Czarny łabędź z origami / 3d origami black swan

Hej kochani :)

Oj dawnoooo nie pojawił się u mnie na blogu żaden łabędek. A przecież pierwszą rzeczą, jaka powstaje u zaczynających przygodę z origami modułowym jest właśnie łabędź.


Dziś u mnie pojawił się taki egzemplarz w klasycznym, czarno - białym wydaniu. 
 Łabędzie to jedna z najprostszych prac do wykonania tą techniką.



Już zapomniałam jak fajnie się składa moduły oraz dodaje skrzydła, następnie formułuje wszystko w piękną całość. 

Łabędzia podejrzałam na jednej z rosyjskich stron, dotyczących origami. Spodobał mi się jego kształt oraz kolorystyka. Mój oczywiście odbiega trochę od oryginału, ale o to właśnie mi chodziło.



A wy, co myślicie o takiej kolorystyce i formie?

Dzięki, że jesteś! Każdy Twój komentarz motywuje mnie do dalszego tworzenia.
P.S. Odwdzięczę się za każdą obserwację


Papier do moich prac kupuję na:

30 komentarzy:

  1. Cudny! Widzę, że świetnie się bawisz origami modułowym:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Łabędź świetny! Jest pełen uroku!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny :).

    Ja w ogóle nie ogarniam jak składasz te papierki żeby potem powstało coś tak pięknego :).
    Ogrom pracy ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, trochę czasu to zajmuje, ale końcowe efekty wynagradzają pracę :)

      Usuń
  4. Śliczny łabędź. Od razu skojarzył mi się z baletem i nie myślę o "Jeziorze Łabędziem". Bardzo wymowny czarny łabędź. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Nooooo rewelacja! Piękny jest :* Taki elegancki wręcz :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest przepiękny. Wygląda jakby ubrany w elegancki garnitur. Rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe... masz rację, jak się dłużej przyjrzeć, to faktycznie wygląda jak garnitur :)

      Usuń
  7. Black swan jest przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny !!! Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne dzieło, już nie pamiętam jaka to frajda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam Gosiu, jak będziesz miała chwilę, to śmiało składaj moduły i pokazuj nam swoje dzieła :)

      Usuń
  10. Wiesz, że też zaczynałam przygodę z origami od łabędzia !??:)
    Fajne połączenie kolorów, odważne ,a łabędź sam w sobie jest dostojny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rewelacyjny:)podziwiam origami modułowe...może kiedyś spróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny i bardzo efektowny!:) Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  13. Zakochałam się w tym łabędziu!! cudo! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajowy ten łabędź :) A czarny tym bardziej mi się podoba :****

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo mi się podoba, juz dawno nic nie robiłam z modułów :), nie bardzo mam czas😞
    Gratuluje kochana, świetne wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny ten łabądź! Od razu przypomina mi się film o tym samym tytule.

    OdpowiedzUsuń