27 lipca 2016

288. Nagrody w candy u Bożenki

Cześć,

Dzisiaj będzie bardzo przyjemnie, a wszystko za sprawą Bożenki z bloga Moje Cudawianki.


Bożenka zorganizowała u siebie Candy
Oczywiście, dość sporo osób wzięło udział w konkursie. Do wygrania były zestawy, do wyboru.

- Zestaw do decoupage
- Zestaw do robienia biżuterii z koralików
- Zestaw do haftowania
- Zestaw do scrapbookingu


Jako, że uwielbiam prace wykonane techniką decoupage, skusiłam się na pierwszą opcję. Oczywiście szanse, że uda mi się wygrać, nie były zbyt wielkie, ze względu na liczbę uczestniczek. Ale ku mojemu zdumieniu udało się :) Bożenka nagrodziła sporo osób. Jestem prze szczęśliwa, że i mnie udało się znaleźć w gronie zwycięzców. Niestety nie znam się na technice decoupagu, ale dzięki Bożence będę miała okazje popróbować, a nóż widelec, odkryję w sobie głęboko, bardzo.... głęboko ukryty talent do tej wspaniałej formy rękodzieła :D hehe

Bożenka potrzymała mnie trochę w niepewności, gdy już myślałam, że nagroda się u mnie nie pojawi, następnego dnia zjawił się listonosz i wręczył paczkę. Bożenka sprawiła mi ogromną radość, z resztą na zdjęciach możecie podziwiać cuda, jakie od niej otrzymałam :) Z całego serca zachęcam was do odwiedzania jej bloga. Bożenka tworzy bardzo dużo pomocnych kursów oraz tutoriali. Każdy znajdzie tam coś dla siebie :)


Jeszcze raz bardzo dziękuję Ci, Bożenko za cudowne prezenty:)

http://mojecudawianki1.blogspot.com/2016/05/zapraszam-na-candy-hej-witam-serdecznie.html

Dzięki, że jesteś! Każdy Twój komentarz motywuje mnie do dalszego tworzenia.
P.S. Odwdzięczę się za każdą obserwację


Papier do moich prac kupuję na:

13 komentarzy:

  1. Bardzo się cieszę, że spodobała się moja nagroda dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie Bożenka Cie obdarowała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super prezenciki dostałaś. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe nagrody otrzymałaś:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również bardzo się podoba nagroda od Bożenki :)

      Usuń
  5. No i super prezent dostałaś, mi przypadł w udziale zestaw do scrapu😆
    Gratuluję ( rany mam masakryczne tyły u Ciebie)

    OdpowiedzUsuń