22 lutego 2015

30. Diagram koszyk kura z origami / 3d origami hen basket tutorial

Hej,

W związku z licznymi prośbami zamieszczam diagram, jak wykonać koszyk kurę z origami modułowego. Koszyk prezentuje się wspaniale i na pewno zyska uwagę podczas święconki.


A efekt wygląda tak:


P.S. Jeśli spodobał ci się mój kurs i był pomocny, proszę kliknij w reklamę. Dla Ciebie to tylko chwila, a ja dzięki temu uzbieram środki na zakup papieru do tworzenia nowych prac oraz kolejnych tutoriali.


Dzięki, że jesteś! Każdy Twój komentarz motywuje mnie do dalszego tworzenia.
P.S. Odwdzięczę się za każdą obserwację


Papier do moich prac kupuję na:

3 komentarze:

  1. świetna właśnie zaczynam ją robić

    OdpowiedzUsuń
  2. Moją kurę wykonałam z dodatkami brązu, gdyż zabrakło mi żółtego może dziś wieczorem wstawię na mojego bloga może Pani obejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow! ale świetny koszyczek! i diagram bardzo szczegółowy! :)

    OdpowiedzUsuń