03 października 2015

124. Jak wykonać Melody z origami / 3d origami Melody tutorial

Cześć, 

Mam nadzieje, że podobał się wam mój różowy króliczek - Melody. Jeśli macie ochotę na samodzielne wykonanie takiej pracy to poniżej zamieszczam diagram, z którego możecie skorzystać.



P.S. Jeśli spodobał ci się mój kurs i był pomocny, proszę kliknij w reklamę. Dla Ciebie to tylko chwila, a ja dzięki temu uzbieram środki na zakup papieru do tworzenia nowych prac oraz kolejnych tutoriali.

Dzięki, że jesteś! Każdy Twój komentarz motywuje mnie do dalszego tworzenia.
P.S. Odwdzięczę się za każdą obserwację


Papier do moich prac kupuję na:

2 komentarze:

  1. słodziutki ten króliczek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale słodziutki ten króliczek ,można go postawić na półke jako ozdobę :)

    OdpowiedzUsuń