30 października 2015

134. Moja pracownia / My origami workshop

W ostatnim czasie wykonałam wiele projektów z origami. Były to prace powielane jak również zupełnie nowe pomysły, które już dłuższy czas czekały w mojej głowie na realizacje. Dzisiaj natomiast kilka zdjęć od kuchni. 


Moja pracownia, a właściwie pokój z którego powstał warsztat rękodzielniczy na początku wyglądał bardzo zwyczajnie. Z czasem zaczęłam się coraz bardziej wkręcać w moje hobby. Dlatego teraz zauważam znaczny brak miejsca na moje dzieła oraz produkty na ich wykonanie. 


A tutaj moje przybory, stanowisko pracy oraz potrzebne produkty



A jak u was to wygląda?




Dzięki, że jesteś! Każdy Twój komentarz motywuje mnie do dalszego tworzenia.
P.S. Odwdzięczę się za każdą obserwację


Papier do moich prac kupuję na:

5 komentarzy:

  1. Na poskładane elementy origami używam plastikowych ,dużych pudełek i od razu dzielę je kolorami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja swoje moduły trzymam w reklamówkach i dużych tekturowych pudełkach, ale myślę że i te plastikowe pojemniki mogą być bardzo dobrym rozwiązaniem :)

      Usuń
    2. A ja wykonałem niedawno projekt zlecony przez kolegę. Stadion :-)

      Usuń
    3. A masz może zdjęcie, chciałabym zobaczyć taki projekt, na pewno wygląda niesamowicie :)

      Usuń
  2. Zdjęcie samego stadionu mam. A projekt mogę udoskonalic bo z mojego pisma rozczytac sie ciezko. ..

    OdpowiedzUsuń