22 maja 2017

431. Koszyczek róż na Dzień Mamy / Handmade basket full of roses

Hej,
Jakiś czas temu udało mi się zwinąć kilkanaście rurek z niepotrzebnej gazety, idealnych do wykonania pracy z wikliny papierowej. Zupełnie o nich zapomniałam. W późniejszym czasie od koleżanki dostałam również krepę w kilku odcieniach, chciała, żebym wykonała dla niej róże. Reszta materiałów, która pozostała, nie była jej potrzebna więc z powodzeniem mogłam je do czegoś wykorzystać. Tak to wszystko czekało na swoja porę. I się doczekało... 
Za kilka dni czeka nas bardzo ważna okazja. Jest to Dzień Mamy. Postanowiłam wykorzystać owe materiały i stworzyć dla mojej ukochanej rodzicielki coś wyjątkowego. Zobaczcie co zrobiłam:


Koszyczek z wikliny papierowej z różami z krepy. Muszę przyznać, że bardzo napracowałam się nad jego wykonaniem. Dawno nie tworzyłam prac z wikliny, więc powrót nie był taki prosty. Zrobienie koszyczka zajęło mi kilka dni, całkiem sporo, jak możecie zauważyć.

Końcowy efekt bardzo mi się podoba, ale nie wiem czy będę tworzyć jeszcze takie wiklinowe rzeczy. Jest to bardzo czasochłonne i wyczerpujące przedsięwzięcie. Sto razy wole moje moduły 😊 Ale czego się nie robi dla ukochany osób 💗




 ***************************************************

Hi, We have a very important holiday in a few days. This is Mom's Day. I decided to use some materials and create something special for my beloved parent. See what I did. Wicker basket with roses with crepe. I have to admit that I worked very hard on it. I didn't make wicker work long enough, so the return was not so simple. Making a basket took me a few days, quite a bit, as you can see.The final effect I really like, but I do not know if I will make such wicker stuff yet. This is a very time consuming and exhausting undertaking. 😊 But what we don't do for beloved people 💗

Dzięki, że jesteś! Każdy Twój komentarz motywuje mnie do dalszego tworzenia.
P.S. Odwdzięczę się za każdą obserwację


Papier do moich prac kupuję na:

33 komentarze:

  1. Cudownie kolorowy prezent dla mamy :) i nigdy nie zwiędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mama na pewno będzie zachwycona tym cudnym prezentem. Pięknie Ci to wyszło, te róże ślicznie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czasochłonny, ale i bardzo wyjątkowy prezent.
    Zaskakujesz mnie. Ciągle prezentujesz coś innego, nowego, już nie tylko origami modułowe.
    Ja nie próbowałam ani wyplatać z papierowej wikliny, ani łączyć modułów.
    Jesteś wszechstronnie utalentowana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Aniu :) Az mam wypieki od tylu miłych słów :D

      Usuń
  4. I jak nie kochać róż? Wspaniały prezent wyszykowałaś! Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  5. cudne, wspaniały prezent dla mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny koszyczek, a róże są zachwycające! Cudowny prezent dla Mamy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje, mam nadzieję, że też jej się spodoba :)

      Usuń
  7. Pięknie, podziwiam Twoją precyzję we wszystkim, za co się zabierasz :) Papierowa wiklina wygląda bardzo realistycznie.
    Bardzo mi się podoba, ale akurat tego od Ciebie nie będę papugować ;) Kręcenia rurek próbowałam, ale mnie to nie kręci :D Bardziej krepina - przy ostatnich porządkach odnalazłam kilka zapomnianych rolek, więc kto wie, kto wie? Może przy urządzaniu pokoju córki coś pomyślę. Ale na razie będę podziwiać u Ciebie, może coś jeszcze skombinujesz fajnego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki Janiu, ale na tym chyba koniec mojej przygody z papierową wikliną :) Strasznie męcząca technika, tym bardziej podziwiam innych wiedząc ile pracy to kosztuje :)

      Usuń
  8. Cudny bukiecik!!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super bukiecik ! A ja lubię pleść koszyki , tylko zakańczać nie lubię :(**

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny bukiecik zrobiłaś z koszyczkiem tworzą wspaniałą całość!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękny prezent. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj już widzę jak mam się ucieszy z tego cudownego prezentu:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Powstał przepiękny bukiet! prezent idealny! pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniały, ponadczasowy prezent dla Mamy.
    Uściski, Moniczko.

    OdpowiedzUsuń
  15. Beautiful creations !!! Gorgeous blog !!!
    Thanks for your visit !
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspanialy prezent przygotowalas. Roze sa cudne!

    OdpowiedzUsuń
  17. Te soczyste kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniały koszyczek pełen róż!

    OdpowiedzUsuń
  19. Podziwiam za piękno, i moc pracy, ale co się nie robi dla mamy! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  20. Niesamowicie precyzyjna i wymagająca ogromu pracy dekoracja. Prześliczna :)
    Pozdrawiam ciepło, Agness :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Taki piękny koszyczek zrobiłaś. Nie rezygnuj z tej działalności. Byłaby szkoda...

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękny! 😍😍
    Te róże są fantastyczne 💗

    OdpowiedzUsuń
  23. przepiękny bukiet wyczarowałaś:))

    OdpowiedzUsuń
  24. So gorgeous! Love it so much. I have some crepe paper lying around. Have to give this a try:)

    OdpowiedzUsuń