05 października 2017

483. Babeczki z origami / 3d origami muffin

Cześć,

Ogromnie się ciesze, że muchomorki tak bardzo Wam się spodobały. Nie wykluczone, że w niedalekiej przyszłości powstaną kolejne okazy, tym razem może bardziej jadalne.

A skoro o jedzeniu mowa, to nie może zabraknąć też czegoś słodkiego. Przyznaję się bez bicia, że wszelakie słodkości to chyba moja największa słabość. Na szczęście moje dzisiejsze babeczki z origami nie przysporzą mi nadmiernych kalorii 😋







Dzięki, że jesteś! Każdy Twój komentarz motywuje mnie do dalszego tworzenia.
P.S. Odwdzięczę się za każdą obserwację


Papier do moich prac kupuję na:

38 komentarzy:

  1. Przecudne babeczki:) zwłaszcza zielona he he bo mam słabość do tego kolorku:) zazdroszczę Ci tych cudeniek:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ apetycznie wyglądają :D Piękne :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne! Pozdrawiam cieplutko. ☺

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne i bardzo apetyczne babeczki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. aaaa! Coś dla mnie :D rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  6. No tak! Babeczki do kawusi muszą być :) I wyglądają bardzo smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moniko! Prześliczne babeczki, A z tą filiżanką, Pięknie się prezentują - Pozdrawiam Cię Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie słodkie Babusie :* Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne, no extra jestem pod wrażeniem <3 pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczne :) Wygladają smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyglądają!!! Czy już zgłosiła sie jakaś cukiernia, aby umieścić je na wystawie? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądają słodziaśnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super babeczki az chcialoby sie je zjesc:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Schrupałabym różową :)Mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super babeczki! Bardzo apetyczne! Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  16. Pysznie wyglądają! a w towarzystwie filiżanki-rewelacja:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne i baaaaaardzo apetyczne :-) Super są. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super, Mikaglo! Fantastic! Gorgeous!

    OdpowiedzUsuń
  19. Czy mogę się poczęstować tymi zachwycającymi wypiekami? Wyglądaj pięknie i smakowicie, do tego kawkę poproszę...rozpuszalną z mleczkiem:)

    OdpowiedzUsuń
  20. To ja się przyłączę do Ani - może mała imprezka z babeczkami w roli głównej?
    Są urocze Moniczko, jak wszystko co tworzysz. Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  21. Też mam słabość do słodyczy,a Twoje babeczki osłabiły mnie do reszty:))
    Cudne są,fantastyczne!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Smakowite i nie wejdą w boczki, boskie kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jakie nie kaloryczne słodkości i ta wisienka na babeczce, mniamuśne :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Pomponiki idealnie dopełniają babeczki!

    OdpowiedzUsuń