23 października 2017

488. Szkatułka z kasztanami z origami / 3d origami box

Witajcie kochani 😉

Jak Wam mija początek tygodnia?
Na razie kiepsko to wygląda. Za oknami plucha, ponuro i deszczowo. Mimo, iż temperatura nie jest bardzo niska to nie chcę się wychylać nosa z domowego, ciepłego zacisza, a co dopiero wędrować w czasie tych ciężkich opadających kropli.


Korzystając z pięknej pogody w zeszłym tygodniu udało mi się nazbierać trochę kasztanów. Spójrzcie jakie fajne zastosowanie dla nich znalazłam. Tworzą tło dla mojej nowej szkatułki z origami. Tym razem powstała wersja jesienna. Najfajniejszym elementem według mnie są jednak wykończenia za złotego materiału, jaki znajduje się na wieczku oraz denku. Wykorzystałam w tym celu podstawki, jakie czasami są dołączanie do kupowanych ciast. Niestety miałam je tylko dwie, ale na szczęście tyle mi w zupełności wystarczyło. 






Dzięki, że jesteś! Każdy Twój komentarz motywuje mnie do dalszego tworzenia.
P.S. Odwdzięczę się za każdą obserwację


Papier do moich prac kupuję na:

35 komentarzy:

  1. Śliczna jest, mogłaby też być na czekoladki :) Kasztanki pasują jak ulał :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna !Wygląda jak torcik :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo przydatna szkatułka-wiem co mówię bo mam podobną:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. fantastyczna i w pięknych kolorach

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna szkatułka. Bardzo mi się podoba zdjęcie "z lotu ptaka".

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna i oryginalna szkatułka. Kolorki śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wyszła kolory są super :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie to wygląda Kochana :* Super

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna. Szalenie mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczną kolorystykę ma ta szkatułka :)
    U nas w szkatułce są spinki i gumki do włosów !

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudna szkatułka,przepiękna

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo oryginalna szkatułka i kolorystycznie super dobrane kolory;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowna szkatułka, zazdroszczę takiej śliczności! pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jesienna szkatułka jest śliczna i fajnie wygląda w towarzystwie kasztanów.
    Ech, u mnie tez plucha i ponuro.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie wygląda wśród kasztanów! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  16. Rewelacyjna szkatułka!!! Podziwiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Łał, wspaniałe! :) W pierwszej chwili myślałam, że to tort...

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak zwykle nie mogę oderwać oczu od Twojej pracy. Super :)

    OdpowiedzUsuń
  19. w pierwszej chwili myślałam, że to tort :) cudna praca - jestem pełna podziwu!

    OdpowiedzUsuń
  20. Moniko! Prześliczna szkatułka, I ładne kolory, Bardzo mi się podoba - Pozdrawiam Cię Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna szkatułka. I rewelacyjnie dobrane kolorki :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczna jest, skojarzyła mi się z czekoladowym tortem ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. Jaka ładna! Idealna na przechowywanie słodkości. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zachwycająca szkatułka Moniko, potrafisz zrobić chyba wszystko :)
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Szkatułka wygląda smakowicie jak tort kawowy, ale mnie naszło :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczna! Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  27. Moniko! Przecudny koszyczek i ładne ma kolory - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń