20 listopada 2017

501. Choinki z origami / 3d origami Christmas trees

Hej mróweczki,

U Was też sypnęło śniegiem?
Moje podwórko dzisiejszego poranka było białe. Szybko jednak ten stan minął, a to za sprawą padającego deszczu. No ale chyba powoli trzeba się przyzwyczajać do tego stanu. Lepiej nie będzie 😓
Do Świąt Bożego Narodzenia pozostał zaledwie miesiąc.
A co najbardziej kojarzy się z tym okresem. Mnie osobiście choinka 🎄

Jest to symbol, który zdobi każdy dom w tym czasie. Chociaż nie pokażę Wam takiej żywej i pachnącej, to może chociaż zastąpi ją mała namiastka. Choinka z origami 3d została wykonana dla moich dobrych znajomych. Jedną pozostawiłam też sobie.
Taka choinka nie zajmuje dużo miejsca, ale na szczęście nie gubi igieł ani tym bardziej tak szybko nie ulegnie zniszczeniu. Jak Wam się podobają moje choineczki?








Przypominam o trwającej zabawie :) Wszystkie chętne osoby bardzo gorąco zapraszam :)

http://mikaglo.blogspot.com/2017/11/500-candy-lepimy-przy-kawie.html

Dzięki, że jesteś! Każdy Twój komentarz motywuje mnie do dalszego tworzenia.
P.S. Odwdzięczę się za każdą obserwację


Papier do moich prac kupuję na:

46 komentarzy:

  1. Nie nadążam za tobą:) Przed chwilą widziałam piękne pudełko, bałwanki i mikołaje a teraz jeszcze piękniejsze choinki:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Woooow!! Są boskie! Ja jestem nimi zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow!! These are absolutely amazing!! I love the designs!! The trees are so stunning!! Love, love these!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  4. Choineczki są cudowne! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne choineczki! Buziaki ślę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moniko,ale nabrałaś tempa jedna praca za drugą. Choineczki są prześliczne i do złudzenia przypominają prawdziwe.
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie też poprószył dziś śnieg, choć tylko na chwilę - przypomniał o świętach, a Twój wpis utwierdził mnie w przekonaniu, że to tuż tuż :) są śliczne - delikatne, choć lekko 'kłujące', jak na choinki przystało :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie trzy są fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne choinki. Ja też chyba najbardziej je lubię w świętach.

    OdpowiedzUsuń
  10. Te choineczki mnie oczarowały. Są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Moniko! Przeurocze choinki, Ta środkowa najbardziej mi się podoba - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładniutkie. Jak z kokardką :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wyszło świątecznie i bajecznie;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowna dekoracja. Choineczki pięknie zielone

    OdpowiedzUsuń
  15. Choineczki są cudowne!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Moniczko, te choineczki wyglądają prześlicznie, bardzo pasują do nich gwiazdy ze wstążki.
    U mnie śniegu nie ma, ale za to poranny mróz zmusza do drapania szyb w aucie, czego szczerze nie znoszę:)
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  17. ja juz 3 takie choinki zrobilam xd

    OdpowiedzUsuń
  18. Widzę, że na święta to jesteś już gotowa. Tyle różnych ozdóbek już powstało. A te choinki urocze, tak samo jak bałwanki, czy elfiki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Witam, po dłuższej przerwie. Urok choinek wywołał mnie ! Są tak śliczne, urokliwie piękne. Super piękne kolory! WOW!!!
    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Są prześliczne Moniczko, dla Ciebie nie ma trudnych wyzwań.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Choineczki są prześliczne!

    OdpowiedzUsuń
  22. U mnie śnieg już od ponad tygodnia i chyba nie zniknie, ale to nic, bo wybieram się na narty w Tatry :) Choinki przepiękne, święta tuż, tuż...

    OdpowiedzUsuń
  23. Te choinki mają takie śliczne, te kokardki na czubku dodają jeszcze większego uroku. Są takie cukierkowe, że trudno od nich oczu oderwać. Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale świetne , ale świetne choinki ! Bardzo mi się podobają **

    OdpowiedzUsuń
  25. Rewelacyjne choineczki! Super ozdoby!

    OdpowiedzUsuń
  26. Fantastyczne te choineczki:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudowne choineczki, prezentują się przepięknie!!! U nas sypał śnieg od rana, ale teraz pada deszcz i wszędzie błoto :(.

    OdpowiedzUsuń
  28. Wspaniałe i niepowtarzalne te choineczki. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  29. Prześliczna! Robiłam podobną tyle że białą, na wykałaczce wsadzonej do nakrętki wylepionej plasteliną. To było kilka lat temu, ale dobrze to pamiętam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wooooow niesamowite, cudowne 😍😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne dekoracje świąteczne! Czy typowy nieumiałek origami jak ja dałby radę?

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudo. Mogę prosić o jakiś link do tutorialu/diagramu? :D Chętnie zrobię choineczkę na stół ;D

    OdpowiedzUsuń
  33. Przepiękne tylko czy znajdę czas by taką zrobić ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Choinki prezentują się cudnie!

    OdpowiedzUsuń