27 listopada 2017

504. Kwiaty z origami / 3d origami flowers

Witajcie mróweczki 😊
Jak samopoczucie w te co raz chłodniejsze dni?
Nowy tydzień przed nami. Masa obowiązków i jak zwykle mało czasu.
Ale odbiegając od świątecznych przygotowań wykonałam dla Was kochani kwiaty.  


Kwiaty z origami 3d przypominają mi o mojej ulubionej porze roku - wiośnie. Ale jak to mówią, już nie tak długo. Tylko kilka miesięcy i znowu zaświeci słoneczko
Co myślicie o moich kwiatach. Przyznam skromnie 😉, że bardzo mi się podobają. Żywe kolorki dodają radości i napawają pozytywną energią.







Przypominam o zabawie :) 
Jeśli ktoś jest chętny zgarnąć takie cukieraski to serdecznie zapraszam :)

http://mikaglo.blogspot.com/2017/11/500-candy-lepimy-przy-kawie.html

Dzięki, że jesteś! Każdy Twój komentarz motywuje mnie do dalszego tworzenia.
P.S. Odwdzięczę się za każdą obserwację


Papier do moich prac kupuję na:

29 komentarzy:

  1. Przesliczne kwiaty w cudnych kolorkach beda sliczna ozdoba w te szare zimowe dni.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne, mega kolorowe :) Może słonko przyciągną:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wiosenny bukiet. To była moja pierwsza myśl, kiedy zobaczyłam zdjęcie, a nie czytałam jeszcze tekstu. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudownie kolorowe te kwiaty. Naprawdę czuć wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow!! What a stunning bouquet of flowers!! They all look so amazing!! I love the beautiful colors!! Gorgeous!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  6. Moniko! Cudowne Kwiatuszki - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczne są te kwiatuszki i kolorki mają bajeczne!
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja bym te kwiaty (bez łodyżek oczywiście) powiesiła masowo na choince :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kwiaty są śliczne, podziwiam! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale zrobiło się kwieciście, cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczne kwiatki i od razu tak wiosennie :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne, radosne i energetyczne - wspaniale móc na nie popatrzeć w szary, prawie-już-zimowy dzień.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  13. O rany, ale wiosna :DDD. Przepiękne kwiaty, a jakie kolorowe i radosne! Super!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak kolorowo i wiosennie zrobiło się w tym poście-super:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne kwiaty w cudnie radosnych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Od razu zrobiło się radośniej. Takie kolorki od Ciebie to miód na moją duszę:) Prześliczne kwiaty! Chętnie zerwałabym jeden:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne kwiaty :) Piękne kolorki!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Od razu lepiej się poczułam patrząc na Twoje słoneczne kwiaty :) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciągle zaskakujesz!!! Fajne kwiaty:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kwiaty to prawdziwe dzieło sztuki :)

    OdpowiedzUsuń