17 stycznia 2018

528. Różowy łabędź / 3d origami pink swan

Cześć, cześć,

Wielkie dzięki 😘 kochani za tyle odwiedzin i licznych komentarzy pod ostatnimi wpisami. Jest mi niezmiernie miło, że ciągle mnie wspieracie swoją obecnością. 

Staram się jak mogę tworzyć co rusz to nowe prace, ale ciągle dostaje prośby o wykonanie czegoś, co już kiedyś pojawiło się na blogu.


Tym razem jest to różowy łabędź z origami 3d.
Ponad rok temu mogliście podziwiać jego pierwowzór. Zrobiony na specjalne życzenie. W kolejnym modelu zmieniona została tylko kokardka z przodu na bardziej różową. Mam nadzieje, że i ten przypadnie Wam do gustu 😊






Dzięki, że jesteś! Każdy Twój komentarz motywuje mnie do dalszego tworzenia.
P.S. Odwdzięczę się za każdą obserwację


Papier do moich prac kupuję na:

18 komentarzy:

  1. Wow!! This is amazing!! Those wings are stunning!! I love, love this!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  2. Robi ogromne wrażenie. Widziałam nie dawno podobne łabędzie w realu ale ten przez kolory i dodatkowe zdobienie jest niezwykły.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne sa te Twoje prace :) łabędź zachwycajacy i do tego ten wzór w serduszka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moniko! Bardzo Piękny łabędź - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny łabędź - kolorystycznie idealnie pasuje na walentynkowy prezent :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny jest i ten słodki kolor do mnie przemawia. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  7. Uroczy!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale śliczny łabędź.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny, podziwiam! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ cudny ten łabądek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny romantyczny łabędź. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wow! Piękny! Łabędź w różowej odsłonie wygląda nieco magicznie i bajkowo :) i bardzo przyciąga wzrok!

    OdpowiedzUsuń