25 stycznia 2018

532. Gwiazdki z filcu / felt keychain star

Witajcie kochani,

Pamiętacie, jak nie tak dawno temu prezentowałam Wam filcowe chmurki? Zyskały one dość dużą ilość pozytywnych komentarzy, za co Wam bardzo dziękuję. Idąc za ciosem, dla młodych ( i nie tylko ) odbiorców powstały kolejne filcowe zawieszki.


Są to gwiazdki w żółtych, ciepłych odcieniach. Szczerze mówiąc, już podczas szycia skradły one moje serce 😍 Mam nadzieję, że i Wam się spodobają 😁



Dzięki, że jesteś! Każdy Twój komentarz motywuje mnie do dalszego tworzenia.
P.S. Odwdzięczę się za każdą obserwację


Papier do moich prac kupuję na:

20 komentarzy:

  1. Nawet bardzo się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne są! Urocze są te rumieńce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nic dziwnego, że gwiazdki skradły Toje serce, moje też Bo są tak ładnie wykonane i tak słodko się uśmiechają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne! Uśmiechają się słodko,a ciepły, żółty kolor dodatkowo dodaje im energii i optymizmu. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. These are so adorable!! The smiley faces are so sweet!! I love these!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne gwiazdki i zachwycające zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne i bardzo starannie uszyte :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocze, wesołe gwiazdeczki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Superowe, fajny kolorek do tego buźki słodkie - super gadżet :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczne i takie słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne są! Uśmiecham się na ich widok, takie radosne są :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Moniko! Ale Urocze są te Gwiazdeczki - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  13. Są równie słodkie co chmurki. :3

    OdpowiedzUsuń
  14. Superaśne są te gwiazdki. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ojej, ale śliczne. Te buźki są cudowne! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakie urocze maluchy! Filc to bardzo wdzięczny materiał :) sama zrobiłam w zeszłym roku dwie podkładki pod kubki w kształcie kotów, bardzo mi się to spodobało... nie wiem, czemu od tamtej pory nic nie powstało :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Bajeczne gwiazdeczki :)

    OdpowiedzUsuń