07 stycznia 2018

524. Prezenty, prezenty

Cześć,

Okres świąteczny za nami a ja jeszcze nie pochwaliłam się cudownymi kartkami jakie otrzymałam od dziewczyn. Dzisiaj szybciutko to nadrabiam.

Pierwsza od Ludki z bloga Celestial-Art, która zwyciężyła w moim Candy. Prawda, że cudowna 😊


Kolejną otrzymałam od Marzenki z bloga Świat Cieni. Bajkowa z super pomponikami 😉


Bardzo dziękuję koleżankom za przepiękne kartki oraz pamięć.

Udało mi się też zakończyć zabawę "Podaj Dalej". Do chętnych już powędrowały moje upominki, więc bez obaw mogę je pokazać:

Sylwia z bloga Ruda Mama i jej pasje dostała:


Kasia z bloga Radość Tworzenia otrzymała:


Z tego co wiem, dziewczynom spodobały się moje prezenty, co chyba daje największą radość obdarowującemu.

Dzięki, że jesteś! Każdy Twój komentarz motywuje mnie do dalszego tworzenia.
P.S. Odwdzięczę się za każdą obserwację


Papier do moich prac kupuję na:

21 komentarzy:

  1. Piękne karteczki otrzymałaś i super prezenty powysyłałaś:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne prezenty przygotowałaś dziewczynom. Ja za jakiś czas na pewno zgłoszę się z zamówieniem :) Ogromnie się cieszę, że karteczka dotarła. Nie wiedziałam tylko, że można karteczkom takie piękne zdjęcia zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super prezenty przygotowałaś dla dziewczyn. I cieszę się że kartki dotarły.
    Pozdrawiam serdecznie Moniko 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze raz dziękuję za cudną przesyłkę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne karteczki! Obdarowałaś zwyciężczynie ślicznymi rzeczami! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przygotowałaś piękne i kolorowe upominki.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moniko! Śliczne karteczki dostałaś, A podaj dalej, Piękne zestawy przygotowałaś - Pozdrawiam Cię bardzo Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne upominki odstałaś i jeszcze lepsze wysłałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super kartki dostałaś i piękne prezenty przygotowałaś dla dziewczyn. Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne karteczki! A prezenty które przygotowałaś są wspaniałe :)
    Wszystkiego dobrego w Nowym roku!:*

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne kartki, a prezenty, które przygotowałaś fantastyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne te kartki, ja też powysyłałam i podostawałam upominki od koleżanek, więc wiem jak to i to daje radość <3 Pozdrawiam -----> Wiktoriaz1

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne karteczki dostałaś i wspaniale obdarowałaś dziewczyny.

    OdpowiedzUsuń
  14. Prezenty dziewczyny dostały jak się patrzy :) karteczki cudne :) najlepszego w Nowym roku Dorotko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne kartki, a prezenty zachwycające :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Elfik, aniołek i mikołaj - boskie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniałe prezenciki Kochana :* Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystko prześliczne i takie kolorowe.

    OdpowiedzUsuń
  19. Takie paczuszki to marzenie :), cudownie je przygotowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne prezenty przygotowałaś :)

    OdpowiedzUsuń