30 stycznia 2018

534. Wazon z origami / 3d origami vaze

Hej, hej

Jak mijają Wam ostatnie dni stycznia?
Powiem szczerze, że taka zima mi całkiem odpowiada 😉 
Przynajmniej nie marznę 😜 Ale już tęsknię, tęsknię i to bardzo za wiosną, zielenią i słoneczkiem.


Dlatego od czasu do czasu lubię wykonać prace, które napawają radością, optymizmem i energią. Tak też było w tym przypadku.
Wazon z origami 3d w bardzo fajnych połączeniach kolorystycznych 😘





Dzięki, że jesteś! Każdy Twój komentarz motywuje mnie do dalszego tworzenia.
P.S. Odwdzięczę się za każdą obserwację


Papier do moich prac kupuję na:

19 komentarzy:

  1. Świetny słoneczny wazonik, od razu sie słonko pokazało :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki optymistyczny! Aż ciepło się robi ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moniko! Przepiękny jest ten Wazon - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. This is amazing!! I love the design and the colors!! So beautiful!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  5. Wazonik pełen radości.
    U mnie duży wiatr, ale czuć w nim już nieśmiały zapach wiosny. To jest to!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny wazonik! Niesamowity efekt daje połączenie żółtego z czarnym. Brawo!
    PS. mi styczeń mija też na origami i przyznam się już teraz, że korzystam z jednego z Twoich diagramów :)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudny, energetyczny wazonik! Od razu się cieplej i przytulniej zrobiło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wspaniały i niezwykle energetyczny, super!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny! Taki słoneczny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna kompozycja Twojego wazonu!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny :) Skojarzył mi się z pszczołami :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo podoba mi sie kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny jest, rzeczywiście taki radosny przez tą żółć :) Skojarzył mi się z ananasem :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Awesome blog, i always enjoy & read the post you are sharing!
    Thank for your very good article...!
    หนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń
  15. Super wazonik w cieplutkich kolorkach :)

    OdpowiedzUsuń