30 marca 2015

50. Świąteczne dekoracje z JAJEM :)

Witajcie moi drodzy,

Ostatnie kilka dni dało mi trochę w kość. Miałam sporo zamówień, stąd brak postów, ale już nadrabiam :)
Święta za pasem. Chcąc jeszcze wykorzystać trochę czasu pozostałego do Wielkanocy podzielę się z wami moimi ostatnimi pracami. Tym razem będzie to jajko wielkanocne na podstawce, wykonane techniką origami 3d. Wiem, wiem... kto z was nie robił już takich jajek, i komu się one nie "przejadły". Mi na pewno :D


Jednak moja dzisiejsza praca to prawdziwy kolos. Specjalnie na zamówienie jednej z koleżanek zrobiłam jajko w wersji XXL. Wysokość przedmiotu to ponad 30 cm. Szerokość dolnej podstawy - 13 cm, a środkowej to 17 cm. Nie podam wam dokładnej liczby modułów wielkości 1/16, użytych do przygotowania przedmiotu, ale jak sami możecie zauważyć, poszło ich naprawdę sporo. Muszę przyznać, że była to pierwsza moja tak duża praca, jeśli chodzi o jajka wielkanocne. Co o niej sądzicie?

Dzięki, że jesteś! Każdy Twój komentarz motywuje mnie do dalszego tworzenia.
P.S. Odwdzięczę się za każdą obserwację


Papier do moich prac kupuję na:

1 komentarz:

  1. "Małe" dzieło sztuki! Podziwiam ogrom pracy i precyzję wykonania!

    OdpowiedzUsuń