31 marca 2015

51. Trochę czarów... / a little bit of magic...

W dzisiejszym poście trochę inne klimaty. Na chwilę postanowiłam oderwać się od świątecznych ozdób i wykonać coś zupełnie innego. Jak możecie przeczytać w krótkim opisie o mnie pochodzę z województwa świętokrzyskiego. A co najbardziej kojarzy się z tym regionem?
Czarownice :D 


Postanowiłam wykonać dla was właśnie taką pracę. Wiedźma ma 25 cm wysokości. Całość wykonana techniką origami modułowym. Nie jest ona jednak do końca moim upragnionym dziełem, ale myślę w przyszłości dalej próbować. A może wy macie jakieś sugestie?

Dzięki, że jesteś! Każdy Twój komentarz motywuje mnie do dalszego tworzenia.
P.S. Odwdzięczę się za każdą obserwację


Papier do moich prac kupuję na:

1 komentarz:

  1. Me encantaria q pusieras el tutorial de la bruja, es preciosa y me gustaria para hacer un regalo a una persona especial.

    OdpowiedzUsuń