30 grudnia 2015

186. Minionki rozrabiają / 3d origami minions

Czy jest jeszcze taka osoba, która nie zna minionków?

Chyba nie.

Te żółte rozrabiaki zawędrowały również na mojego bloga, dwojąc się i trojąc by coś zmajstrować. 



Minionki z origami modułowego wykonane dla dzieciaków z sąsiedztwa - fanów bananowych pożeraczy. Tym razem są to miniaturki. Zrobione z modułów 1/32. 


Dzięki, że jesteś! Każdy Twój komentarz motywuje mnie do dalszego tworzenia.
P.S. Odwdzięczę się za każdą obserwację


Papier do moich prac kupuję na:

6 komentarzy:

  1. Generalnie minionki do mnie nie przemawiają, ale w Twoim wydaniu są mega :-))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Oby rok 2016 był dla Was szczęśliwy, każdy dzień przynosił dobre wiadomości a słońce świeciło wysoko na niebie.
    Kreatywności i twórczości w roku 2016 życzy Anulek

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodkie :)
    Wszystkiego najlepszego w Nowy Roku - szampańskiej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam spory nadmiar żółci ale nie mam wcale niebieskiego co polecisz mi z samego żółtego? Minionki genialne ja mam inną wersję. Szczęśliwego Nowego Roku :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale wesolutkie jak z bajki :))

    OdpowiedzUsuń