13 grudnia 2015

175. Metryczka do wymianek

Witajcie,

Niedawno odwiedziłam blog hubki38 - "Metryczka", jest to zbiór przydatnych informacji, które można wykorzystać, kiedy che się komuś sprawić niespodziankę lub często bierze się udział w między blogowych wymiankach. Ja również postanowiłam dołączyć do tego projektu. 


A poniżej kilka wskazówek dotyczących mojej osoby :)
  
1. Imię/nick
Monika, a w świecie rękodzieła - mikaglo 

2. Co najchętniej przygarnęłabyś? Jakie techniki podziwiasz?
Jestem szalonym miłośnikiem wszelkiego rodzaju rękodzieła. Techniki, które podziwiam jest cała masa, ciężko wymienić mi konkretne. Uwielbiam wszelkie prace wykonane techniką filcowania na sucho, cudowne twory decoupage, scrapbooking'owe albumy czy kartki,  wyroby na drutach, szycie, haft, modelinowe dzieła oraz inne samodzielnie wykonane projekty :-) ... oraz moje ukochane origami modułowe.

3. Jakie techniki wykorzystujesz w swoich pracach?W czym jesteś najlepsza?
Moją najmocniejszą stroną, jak łatwo możecie zaobserwować na blogu są prace wykonane techniką origami modułowego. Jest to dziedzina w której odnajduję się najlepiej. Ostatnio również rozpoczynam swoją przygodę ze światem wstążkowych wyrobów, filcowania oraz quillingu.

4. Trzy ulubione kolory to…..
Proste :) - wszelkie odmiany różu, fioletu i niebieskiego.

5. Kolory, których nie noszę/nie lubię to…….
Jestem osobą, która przepada za żywymi barwami, więc wszelkie odcienie brązu, beżu i szarości nie są dla mnie :/

6. Czy lubisz dostawać przydasie? Jeśli tak, to jakie?
Uwielbiam. Z chęcią wykorzystam różne drobiazgi do wykonania czegoś nowego :)

7. Czy nosisz biżuterię? Jeśli tak, jaką?
Tak... jestem jak sroka :D uwielbiam wszystko co się błyszczy. Mimo, że na co dzień noszę tylko kolczyki i bransoletki, to jednak na większe wyjście obwieszam się czasem jak choinka... hi hi

8. Czy masz jakiś ulubiony motyw, który przewija się np. w Twoim mieszkaniu, ubiorach?
Może to banalne i przewija się u wszystkich ale sówki to jest to co ubóstwiam, na drugim miejscu są motywy ze smokami oraz wszystkie kwiatowe akcenty :) Wyszedłby z tego niezły mix :D

9. Kawa czy herbata(jeśli tak, co lubisz a czego nie)
Kocham herbatę zieloną, bez niej nie ruszam się z domu. Wszelkie owocowe odmiany cieszą się równie dużą popularnością w mojej kuchni. Jeśli chodzi o kawę to mówię kategoryczne NIE. Nie przepadam za jej smakiem, więc nie pijam :)

10. Ze słodyczy to ja najbardziej…..
Jestem uzależniona od ... żelków (aż wstyd się przyznać).  A najbardziej lubię te kwaśne :)

11. Czy ucieszyłaby Cię książka w paczce wymiankowej? Jeśli tak, jaki gatunek?
Oczywiście. Moja pasja rękodzielnicza króluje, ale staram się również znaleźć czas na dobrą książkę. Moimi faworytami są książki z gatunku fantasy oraz takie bardziej przyziemne z wątkiem miłosnym :)

12. Czy ucieszyłby Cię kosmetyk? Jeśli tak, to jaki?
Jeśli chodzi o kosmetyki to jestem dość wybredna, więc najlepiej gdy w nie zaopatruję się sama. Ale bardzo ucieszyłaby mnie jakaś mgiełka do ciała lub woda toaletowa o kwiecistym zapachu :)

13. Chciałam jeszcze dodać....
Liczę, że dzięki takim projektom wymiankowym poznam więcej ludzi z pasją, odkryje nowe zakamarki rękodzielniczego świata i będę miała szanse sprawić komuś radość moimi pracami :)

Jeśli jesteś chętny lub chętna na wymianę pisz śmiało :)
mój adres mailowy to:

mikaglo@interia.pl

Dzięki, że jesteś! Każdy Twój komentarz motywuje mnie do dalszego tworzenia.
P.S. Odwdzięczę się za każdą obserwację


Papier do moich prac kupuję na:

5 komentarzy:

  1. W tej sprawie wysłałam właśnie e-miel ...może się dogadamy :):)

    OdpowiedzUsuń
  2. :))Z żelek też najbardziej lubię te kwaśne mniam mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam, z chęcią dokonam jakiejś wymianki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem czy doszła wiadomość e-mail ...proszę napisz na mój adres :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Już jesteś- ale nie wiem, jak to się stało, że nie mam od Ciebie metryczkowego maila? Może w spamie siedzi?:-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń