24 listopada 2016

331. Wygraj misia u mikaglo

Cześć pracusie,

Święta Bożego Narodzenia to magiczny czas radości, miłości💖 serdeczności, spotkań w gronie 👪rodzinnym. 


Ale co nas najbardziej cieszy w te wyjątkowe dni?

Prezenty🎁

Mimo tego, że już dawno przestałam być dzieckiem, to jednak w te dni z chęcią obdarowuję najbliższych upominkami, jak również przyjmuje je od innych. Uwielbiam ten moment ciekawości, chwilowej niepewności oraz nadziei, w tym, co kryje się pod cudownie zdobionym papierem lub w środku zamkniętego pudełka. Wy też tak macie??? 

Mam nadzieję, że tak. Ponieważ przygotowałam dla Was coś specjalnego. Postanowiłam nie czekać do świąt🎄 i jak najszybciej obdarować Was, kochane mróweczki prezentami.

Nie tak dawno temu w mojej pracowni powstał miś🐻z origami modułowego. Praca jest dość sporych rozmiarów, ponad 30 cm wysokości. Miś ma sylwestrowy kapelusz oraz muszkę. Tego właśnie stworka chcę podarować jednej z osób, które wyrażą taką chęć. 




No to co? Zaczynamy!

Zasady świątecznej rozdawajki są bardzo proste. 
Nie musicie udostępniać tego posta na swoim blogu, nie trzeba nawet zostawać obserwatorem tej strony czy podlinkować banerka. Wystarczy jedynie napisać w komentarzu dlaczego chciałbyś / chciałabyś otrzymać ode mnie właśnie taki prezent. Najbardziej kreatywny wpis nagrodzony będzie misiem oraz słodkościami🍬. Przewidziałam również niespodziankę 🎁 dla drugiej osoby, której wpis mi się spodoba. Także sami widzicie, jest o co powalczyć.

Wiem jakie z was zdolniachy, więc liczę na to, że mnie zaskoczycie.

Zabawa trwa do 15 grudnia

Po tym dniu ogłoszę wyniki i w najbliższym czasie nagrody powędrują do nowych właścicieli.


ZAPRASZAM !!!

Dzięki, że jesteś! Każdy Twój komentarz motywuje mnie do dalszego tworzenia.
P.S. Odwdzięczę się za każdą obserwację


Papier do moich prac kupuję na:

30 komentarzy:

  1. Śliczny misiaczek :) Podziwiam, też zaczynam okres świąteczny i na razie musze kolekcjonować wyroby ^^. Schodzą szybko. Nie biorę udziału w tym konkursie, daje innym sie wykazać, ja mam już swą nagrodę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Misio jest przeuroczy ! Uwielbim Twoje prace Kochana i życzę wszystkim powodzenia w rozdaniu :* Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodki misiu, dam szansę innym 😉

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałam zaprosić pana Misia do siebie. Będziemy go rozpieszczać i karmić pierniczkami z papieru. Myślę, że zaprzyjaźni się z moimi szydełkowymi misiami i nie będzie się czuł samotny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, bardzo fajna odpowiedź, podoba mi się :)

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja będę mało oryginalna. Po prostu chciałabym takiego misia, bo uwielbiam Twoją twórczość, bo kolekcjonuję piękne prace moich zdolnych blogowych koleżanek. Misiek poprawiłby mi humor w Sylwka. Wkurzają mnie te petardy, fajerwerki, gdyż moje koty - ze strachu - kilka godzin siedzą pod łóżkiem.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja osobiście nie przepadam za sylwestrem, też mi szkoda tych zwierzątek Aniu :/

      Usuń
  7. A ja chciałabym tego różowego Misia dla mojej nowo narodzonej Siostrzenicy, która z pewnością byłaby bardzo szczęśliwa mając takiego przyjaciela - towarzysza od najmłodszych lat. Myślę, że Lenka się nim bardzo dobrze zaopiekuje, zadba i będą razem prowadzić fajne, kolorowe, bogate i twórcze życie :) Bo taki Miś na pewno wyzwoli w niej kreatywność :) Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podobają mi się Twoje prace-niestety nie mam zielonego pojęcia o tej technice dlatego nie będę mogła spać ani jeść,bo tak bym chciała tego misia mieć:)))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Z wielką przyjemnością korzystam z Twojego zaproszenia i zapisuje się do zabawy :)
    Chciałabym przygarnąć Twojego Misia bo jest śliczny, różowiutki i wygląda bardzo sympatycznie. W dodatku technika origami modułowego jest dla mnie obca, więc może taki "Piękniś" zachęciłby mnie do jej spróbowania :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Miś jest śliczny;) Ja podarowałabym go siostrzenicy, która bardzo lubi wszelkiego rodzaju misie;)

    OdpowiedzUsuń
  11. "Kto Misiowi urwał ucho,
    cicho , głucho....
    Nikt się jakoś nie przyznaje.
    Może jechał Miś tramwajem
    Może jechał Misio z górki
    może go dziobały kurki ...."
    Raczej Misio przetrwa cały i uszu mu nie urwiemy !!!
    Ale z wielka chęcią ja i Eliza Go przygarniemy :):)

    OdpowiedzUsuń
  12. Obudziła się Malutka (już może nie taka malutka). Najpierw zachwyt w samogłoskach i pytanie "a kiedy będzie ten miś". Humor na cały dzień poprawiony. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wczoraj był Międzynarodowy Dzień Misia. Twój co prawda nie pluszowy, ale równie sympatyczny. Jak dla mnie bomba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. O wow, dopiero trafiłam na tego bloga, ale tu pozostanę. Chciałabym dostać takiego misia, bo przede wszystkim jest cudny, no mam 19 lat, ale mimo wszystko on jest uroczy, a ja mam w sobie trochę z dziecka :D Ale najbardziej po prostu chodzi o to, że podziwiam ile pracy musiało zostać w to włożone, tyle elementów, kiedyś w szkole próbowaliśmy robić coś z takich "trójkątów" z papieru, ale nic nie wychodziło, a tu jest ich mnóstwo. Sama ogólnie też zajmuję się sztuką, ja uwielbiam rysować i no po prostu podziwiam wszystko, co ktoś robi z kreatywnością i czego sama zrobić bym nie umiała i w ogóle nie dużo osób potrafi i ten miś jest taką rzeczą, dziełem sztuki, bardzo fajna z niego ozdoba. Pokazałabym go chyba wszystkim, bo robi wrażenie. Nie wiem co jeszcze napisać, po prostu bardzo mi zależy :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Siedzi samotnie słodziuszek
    Misiu z parą różowych uszek
    Różowe ma łapki i różowy nóżki wprost idealny dla"małej dziewuszki".
    Na głowie kapelusz pod brodą muszka wielki eleganta z tego słodziuszka. Aż bardzo się chce przytulić go do serduszka.

    OdpowiedzUsuń
  16. Chciałabym wygrać misia dla mojej siostry :) jest on uroczy i jestem pewna że sprawilabym jej duża radość. Oczywiście słodycze tez chętnie przyjemiemy :D

    OdpowiedzUsuń
  17. obs-Magdalena B,
    chciałabym otrzymać takiego misia bo osobiście jestem beztalenciem i nie potrafię tworzyć takich prześlicznych cudeniek ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Prześliczny ten misio i nigdy bym nie zgadła, że on z papieru ! Takiego misia jeszcze nie miałam a mam dość sporą ich kolekcję ( wiem, stara jestem ale przecież ich nie wywalę :) Wszystkie misie za kilka lat pójdą do innego domu - tak już dawno postanowiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie wiem czy mogę po raz drugi zabrać głos, ale ponieważ bardzo mi zależy walczę nadal:
    Mały różowy Miś do lasu bał się iść,
    Oj śliczny Misiu nie bój się - wilki nie zjedzą Cię :)
    Bo Lenka na każdym kroku obroni Cię !
    Ta mała dziewczynka dzielna jest
    I kocha Cię Misiu boś cudowny jest !
    Na każdym więc kroku bronić będzie Cię :)
    Mały wesołku i psotku !
    Miś za to uśmiech swój cudny dla niej ma
    i główkę pełną pomysłów :)
    Razem tak maszerują przez Świat :)
    Kolorowo im i raźnie
    Takie te ich przyjaźnie !


    Dziękuję za uwagę ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam małą córeczkę. Już teraz wiemy, że będzie w przyszłości łamać męskie serca. Codziennie uśmiecha się bowiem promiennie do Pana Słonia, puszcza oczko do Pana Owcy i zagaduje co wieczór Pana Psa. Może Pan Miś zdobędzie trwale jej serce? Niesamowity z niego dżentelmen.

    OdpowiedzUsuń
  22. Pragnę przygarnąć misia imprezowicza, abym sama nie spędzała sylwestra. Mąż prawdopodobnie będzie pracował to miś może napije się ze mną szampana i wystrzeli fajerwerki. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Chciałabym takiego cudownego misia, bo na dniach szykuje mi się przeprowadzka. Razem z mężem nie mamy tak naprawdę nic swojego (oprócz domu do remontu) więc pod choinką znajdziemy same praktyczne prezenty (sztućce, garnki, ręczniki, itd.). Bardzo się z tego cieszę, ale wciąż tkwi we mnie mała dziewczynka, która chciałaby coś bajecznego, ślicznego, nie koniecznie potrzebnego do codziennego funkcjonowania.

    OdpowiedzUsuń