24 marca 2017

396. Kaczucha z filcu / Felt duck keychain

Witam was serdecznie,

Kolejny tydzień zbliża się do końca. Niedawno wspominałam Wam, w momencie publikacji kurki, o filcowych arkuszach, które zalegają na mojej półce. Nazbierało się tam sporo kolorów i tylko czekają na wykorzystanie. Co prawda szycie z filcu zajmuje mi dużo więcej czasu niż składanie origami modułowego, to jednak jest to fajna odskocznia. Zawsze nie mogę doczekać się efektu końcowego i to mnie motywuje do szybkiego wykonania pracy. 
Tym razem wybór padł na uroczą, żółtą kaczuszkę. Na czubku zamieściłam uchwyt do powieszenia breloczka. Co myślicie o takiej świątecznej propozycji?





Poniżej znajduje się wzór znaleziony w sieci, z którego ja korzystałam. Może wam się przyda do samodzielnego wykonania takiej kaczuszki 😀



Dzięki, że jesteś! Każdy Twój komentarz motywuje mnie do dalszego tworzenia.
P.S. Odwdzięczę się za każdą obserwację


Papier do moich prac kupuję na:

40 komentarzy:

  1. Szyjątka z filcu wychodzą Ci równie pięknie jak origami! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję Monisiu, choć myślę, że jeszcze długa droga przede mną :D

      Usuń
  2. Szyjątka z filcu wychodzą Ci równie pięknie jak origami! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ słodki ten kurczaczek;) Świetnie wyszedł;)

    OdpowiedzUsuń
  4. super kaczucha! fajnie, że pokazujesz schemat wykonania!

    OdpowiedzUsuń
  5. Z muchą, elegancik to kaczor nie kaczuszka. Niezły z niego przystojniak. Fajny szablon. Już zapisałam. Miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ ona Ci przepięknie wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przeurocza kaczucha :-) sama chętnie bym taką zrobiła, ale nie wiem czy czas pozwoli. Szkoda bo jest świetna :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam się całkowicie z Moniką M:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. słodziutki kurczaczek! Jestem pod wrażeniem

    OdpowiedzUsuń
  10. ale wesoło się zrobiło.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale cudna ta kaczuszka, jest bardzo urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Urocza żółciutka kaczuszka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeszcze nigdy nie widziałam tak słodkiej Kaczusi ! Jest śliczna :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  14. Urocza, słoneczna kaczuszka :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo urocza i słodka kaczuszka :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Slodka,cudowna kaczuszka.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Rewelacyjna kaczuszka !. Piszesz że origami jest mniej pracochłonne? Niemożliwe !Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo milusia ta kaczuszka:)mnie się wydaje, że origami zajmuje zdecydowanie więcej czasu niż filc:) Pozdrawiam wiosennie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tu akurat muszę się nie zgodzić, ale może to moje odczucie, bo w filcowaniu jestem początkująca :D

      Usuń
  19. Śliczna kaczucha, słodziak

    OdpowiedzUsuń
  20. prześliczna i taka słodka kaczuszka!!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem jak najbardziej na tak na taki słodziutki kaczuszkowy akcent świąteczny :)

    OdpowiedzUsuń