28 sierpnia 2017

469. Elza z Krainy Lodu z origami / 3d origami Frozen - Elza

Witajcie,
Pamiętacie obrazek, jaki wykonałam z origami 3d kilka tygodni temu? Dotyczył on Anny z Krainy Lodu, jeśli nie to odsyłam was TUTAJ. Był on zrobiony dla Oliwki. Skoro powstała Anna to nie mogło zabraknąć również i Elzy.


Obie postacie są bardzo charakterystyczne i dobrze rozpoznawalne przez fanów tej bajki. Tym razem postawiłam na czerń, jako tło obrazka. Myślę, że fajnie się komponuje z jasnymi kolorami bohaterki.
Kolejny obrazek zawisnął w pokoju Oliwki. Zobaczymy co teraz dla mnie wymyśli 😋




Dzięki, że jesteś! Każdy Twój komentarz motywuje mnie do dalszego tworzenia.
P.S. Odwdzięczę się za każdą obserwację


Papier do moich prac kupuję na:

24 komentarze:

  1. :)Podziwiam za pomysłowość i cierpliwość:)Wygląda rewelacyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moniko! Kolejna piękna rzecz,Elza Urocza i cudownie wykonana - Pozdrawiam Cię Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze,że moja siostrzenica tego nie widzi... byłoby "ja chcę to" :D :D

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna! Znam niejedą małą damę, której przypadłaby ona do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna jest :) Zdolna babka z Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fantastycznie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczna ! Ty wszystko potrafisz wyczarować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moniko skąd Ty bierzesz tak przednie pomysły???Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Az żałuję, że sama nie jestem małą dziewczynką. Kolejny piękny obrazek.

    OdpowiedzUsuń
  10. niesamowita dziewczynka powstała... szkoda, że nie jestem na czasie jeśli chodzi o laleczki
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczny!!! Jestem pod ogromnym wrażeniem Twoich prac :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacja! Ileż możliwości kryje ta technika. W życiu nie pomyślałabym, że można zrobić obrazek. Śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  13. Popieram jesteś niesamowita :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń