29 sierpnia 2017

470. Filiżanka z origami 3d w niebieskich odcieniach / 3d origami blue cup

Cześć,
Ale ten czas leci. Nie wiem jak Wy, ale ja już powoli w powietrzu wyczuwam jesień. Chłodne poranki oraz mgły dodatkowo wzmacniają tą aurę. Ponadto powoli już robimy czystki w ogródku i wydaje się on co raz bardziej pusty 😐 A suchych liści zasypujących podwórko pojawia się co raz więcej. Szkoda 😓 Tak uwielbiam gdy na zewnątrz jest ciepło. Nie znoszę zimna, no ale cóż... chyba trzeba się powoli nastawiać na zmianę pory roku.


Rozpoczęłam ten wpis takim smutnym akcentem, a przecież chciałam Wam zaprezentować kolejną pracę z origami 3d. Jak widzicie na zdjęciach, jest to ponownie... filiżanka. Jednak ta w odcieniach niebieskiego, od jasnego po granat.
Myślę, że filiżanka prezentuje się w tych odcieniach całkiem dobrze. Taka chłodną kolorystyką chyba powoli żegnam lato.
Buziaki 😘





Dzięki, że jesteś! Każdy Twój komentarz motywuje mnie do dalszego tworzenia.
P.S. Odwdzięczę się za każdą obserwację


Papier do moich prac kupuję na:

28 komentarzy:

  1. Ja też już w powietrzu czuję jesień! U nas na północnym zachodzie dużo drzew ma już tylko połowę liści, albo i mniej niż połowę. Złota jesień zaczęła siew sierpniu...eh
    Filiżanka jak zwykle piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna filiżanka. Super byłoby się z takiej napić gorącej herbatki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. :( doskonale Cię rozumiem, też uwielbiam lato i dokładnie odczuwam to samo co Ty już taki chłodek w powietrzu ;( no i ciemno coraz szybciej, jeszze niedawno 21 było szaro a teraz już zupełnie ciemno ;( no cóż (żegnaj lato na rok ;) )
    przepiękna filiżaneczka jak zawsze, podziwiam i pozdrawiam :**

    OdpowiedzUsuń
  4. Moniko! Kolejna przepiękna filiżaneczka - Pozdrawiam Cię Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  5. No niestety dni już coraz krótsze. Filiżanka jest świetna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie również nastraja depresyjnie schyłek lata i końcówka wakacji. Pół biedy jeśli świeci słońce i jest ciepło. Jesienna słota .... Dlatego lubię zerkać na blogi takie jak Twój - wtedy nastrój się poprawia od razu. Śliczna praca. Znowu mnie zadziwiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna filiżanka!
    I ja uwielbiam lato... za rok przyjdzie znów ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. rewelacyjna! świetnie zgrałaś kolorystycznie! a ja bardzo lubię jesień i tą słoneczną, kolorową, i tą dżdżystą, nostalgiczną:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo urokliwa. Ostatnie zdjęcie zaskakuje... jeżowatością :D.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wpis nie jest smutny. Czas, w który nieuchronnie wchodzimy, jest smutny. Ale za 10 miesięcy znów będziemy cieszyć się letnią aurą.
    Filiżanka jest bardzo, bardzo ciekawa. Interesująca kolorystyka. I w plenerze.... zachęca do zaparzenia kawy .
    Pozdrawiam.
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna filiżanka, w tej kolorystyce wygląda cudownie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Filiżanka jest w pieknej kolorystyce! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Moniko, Twoje filiżanki są cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawe prace z modułu chińskiego, ja za nim nie przepadam, ale widać, że można z niego cudeńka zrobić:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też czuję, że jesień się zbliża.
    Filiżanka śliczna jest, podoba mi się jej kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Moniczko, kolejne śliczna filiżanka.
    A ja też lubię ciepło, nie znoszę zimna i żal mi umykającego lata...
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  17. ciekawy sposób na herbate ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna i urocza jest ta Twoja filiżanka:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowna filiżanka i te kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  20. Te filiżanki są świetne w każdym kolorze :**

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudo prawdziwe i te kolorki bardzo jej pasują:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Filizanka cudna.Niesamowite są Twoje prace!

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ciekawy wzorek a moduły równiutkie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Zachwycająca jest ta filiżanka,te kolorki przyciągają uwagę.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczna, wyrazista piękne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczna filiżanka i super jest ta kolorystyka! Podziwiam Twoje prace!:)

    OdpowiedzUsuń