19 września 2017

476. Kwiatowy organizer z origami / 3d origami flower pen holder

Cześć,

Jesteście kochani, wiecie? 
Tyle miłych słów pod ostatnim wpisem. Bardzo Wam dziękuje robaczki 😍
U mnie dzisiaj kolejny organizer z origami 3d na szkolne przybory. Fajnie, że ostatni tak bardzo Wam się spodobał. Tym razem powstał pojedynczy pojemnik. Jednak jest on wykonany w dość wiosennym klimacie, na przekór panującej za oknami pogodzie. Wystające kwiatuszki dodają mu uroku.


Pomysł na na taki przybornik zaczerpnęłam z internetu. Ostatnio pojawia się tam co raz więcej takich inspiracji. Niezmiernie mnie cieszy, że sztuka origami 3d tak szybko się rozprzestrzenia 😊






P.S.
Często dostaję od was wiadomości z pytaniem, gdzie kupuję papier do moich prac. Link do sklepu, w którym się zaopatruje znajdziecie na bocznym pasku, ale podaję go również poniżej 😊



www.shan.com.pl

Dzięki, że jesteś! Każdy Twój komentarz motywuje mnie do dalszego tworzenia.
P.S. Odwdzięczę się za każdą obserwację


Papier do moich prac kupuję na:

29 komentarzy:

  1. Świetny organizer i na czasie bo szkoła sie zaczęła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny organizer, a przy tym wspaniała ozdoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Organizery (ten i poprzedni) są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że korzystasz z książki, którą Ci wysłałam. Powiedz mi jak Ci idzie nauka języka francuskiego?

    OdpowiedzUsuń
  5. Moniko! Cudownie tworzysz i Pięknie też dobierasz kolory - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny jest, pięknie go ukwieciłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny, śliczne kolorki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Niesamowite jest to origami. Zachwycam się Twoimi pracami. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie wygląda z tymi kwiatami!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny jest ten kwiatowy organizer. Jesteś bardzo zdolną osobą Moniko:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny pojemniczek, w sam raz na jesienne , szare dni.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Organizer jest cudny, idealny na biureczko:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem pod wrażeniem, cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super! Z pojemników które pokazywałaś w ostatnim czasie ten jakoś najbardziej wpadł mi w oko :) Jestem jak zawsze pod wrażeniem Twojej pomysłowości :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jest piękny, te wystające kwiatuszki to rzeczywiście super efekt! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny :) praktyczny i ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale Ty masz zdolne rączki,pojemnik jest piękny i dodatkowy plusik za zamknięcie lata w nim,te czerwone kwiatki są bardzo energetyczne :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Prześliczny :) Urocze te kwiatki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak zielono! Super, idealnie na rozjaśnienie jesiennej, deszczowej pogody :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo praktyczny, ale zarazem uroczy :)

    OdpowiedzUsuń