29 września 2017

481. Gościnny post - hawajski minionek

Hej mróweczki 😊

Kilka dni temu napisała do mnie Ewelina. Zajmuje się ona origami modułowym już kilka lat. Pokazała mi swoje prace i muszę przyznać, że jestem pod wrażeniem zdolności blogowej koleżanki. Ewelinka nie tak dawno temu postanowiła założyć również bloga, na którym umieszcza swoje cuda.
Po dłuższej wymianie wiadomości mailowych zdecydowaliśmy się na gościnne wpisy na swoich blogach. Fajnie było by, gdyby o jej twórczości dowiedziało się większe grono odbiorców. Zachęcam Was bardzo gorąco do odwiedzenia jej strony, a teraz przeczytajcie co napisała ta zdolniacha 😁


"Witajcie! Jestem Ewelina z bloga Books & origami
Wstawiam tam zdjęcia moich prac oraz czasem jakieś tutoriale. Jednak dziś nie o tym. U naszej ulubionej Moniki chcę pokazać wam jedną z moich ulubionych figurek. Minionka.


Mam pewien nawyk. Jeśli komuś podaruję coś z mojej kolekcji, to zwykle robię coś podobnego. Tak było i tym razem. Wcześniej miałam minionka w zwykłej wersji. Otrzymała go jednak moja koleżanka. Potem nie miałam pomysłu co zrobić dalej. Wreszcie wymyśliłam. Akurat było lato, więc postanowiłam zrobić coś właśnie w takim klimacie. Myślę, że efekt jest całkiem zadowalający. Co myślicie?"


Dzięki, że jesteś! Każdy Twój komentarz motywuje mnie do dalszego tworzenia.
P.S. Odwdzięczę się za każdą obserwację


Papier do moich prac kupuję na:

23 komentarze:

  1. Minionek słodziak :) pomysły masz przednie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To akurat praca Eweliny z bloga Books & origami :)

      Usuń
  2. ja cię kręcę :D takiego minionka jeszcze nie widziałam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Już niedługo zrobię tutorial. Ktoś zainteresowany? ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moniko! Jak ja oglądam Twoje prace też jestem pod wrażeniem, Minionek ładny - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo oryginalne wszystkie Twoje prace.
    Podziwiam <3

    OdpowiedzUsuń
  6. widzę, że dziewczyny nie zauważyły, ze post to występ gościnny... niemniej jestem również zachwycona tak jak one i zaraz lecę na bloga Eweliny :D pozdrawiam Was obie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kilka poprzednich prac:kotek,motylek,filiżanka-niesamowite!Hawajski Minionek zrobiony przez Ewelinę jest równie niesamowity!Gratujulę pomysłowości w tworzeniu tych przecudnych prac:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale jesteś gościnna :) super Moniko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny i bardzo pomysłowy Minionek. Pozdrowienia dla Ciebie i autorki Minionka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pani minionek wygląda super brawo dla Ewelinki za pomysł i kreacje :).

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny jest, biegnę więc na bloga Eweliny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zabawny. ;) Gratulacje dla Eweliny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super! Uważaj Moniko, konkurencja rośnie! ;) W pozytywnym sensie rzecz jasna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Minionek superaśny :DDD. I kto by pomyślał, że takie cudeńka można z papiery zrobić!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Sympatyczny,miły i zabawny:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Widzę, że Ewelina jest równie uzdolniona jak Ty, Moniczko.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Spotkanie zdolnych dziewcząt może zaowocować niezwykłymi pomysłami. Brawo ! Czekamy na premierę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny pomysł na gościnne wystąpienia, a minonek jest cudny, ja jestem w nich zakochana w każdej wersji :)

    OdpowiedzUsuń
  19. O ja cię.... ale superaśny ten minionek :)

    OdpowiedzUsuń