25 września 2017

478. Obrazek z origami - kotek / 3d origami cat picture

Witam was cieplutko w te pochmurne dni. Na szczęście prognozy zapowiadają się obiecująco na cały tydzień więc mam nadzieje, że się sprawdzą i zobaczymy piękne słoneczko 😊

W ostatnim czasie udało mi się wykonać sporą ilość obrazków z origami. Jedne z nich na specjalne zamówienia a inne... no cóż dla praktyki 😁 Składanie origami to nie tylko tworzenie przestrzennych prac ale również poznawanie i pogłębiania nowo poznanych technik jak również eksperymentowanie. A żeby powstało coś na prawdę fajnego potrzebna jest praktyka 😁


Na szczęście przy tej technice uzyskałam kilka cennych wskazówek od koleżanki z FB po fachu - Moniki Jemiołek. Pozdrawiam ją gorąco i dziękuje za porady.

Ten sposób składania modułów to lewoskos. Po wielu porażkach udało mi się go opanować i teraz powstają z jego pomocą fajne obrazki 😉



Dzięki, że jesteś! Każdy Twój komentarz motywuje mnie do dalszego tworzenia.
P.S. Odwdzięczę się za każdą obserwację


Papier do moich prac kupuję na:

27 komentarzy:

  1. Przesliczny kotek! Masz talent:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawe podejście do tematu, czyli malowanie modułami :-) Piękny obrazek powstał :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. A pomyśleć, że u mnie przygoda z origami skończyła się na krzywym łabędziu. :D Cudna praca!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny i uroczy ten kociak :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzeba mieć wyobraxnię aby takie obrazki tworzyć!

    OdpowiedzUsuń
  6. Moniko nie ma Cię,nie ma,a jak się pokażesz to z takim cudownym obrazkiem.
    Kotek jest fantastyczny.
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny obrazek z uroczym kocurkiem.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  8. Uroczy kotek!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Moniko! Ale uroczy jest ten Kotek - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  10. Ani lewoskos, ani dwurzędowe nic mi nie mówi. Za to kociak jest slodziachny 😃

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy plus to wykonanie a drugi plus za kociaka. Pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  12. Przytulaśny słodziaczek :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uroczy kotek:-D Podziwiam dryg i cierpliwość do składania takich ilości małych karteczek :-D

    OdpowiedzUsuń
  14. Przeuroczy słodziak:) Cięgle zaskakujesz!

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam słabość do kotów, ten też jest boski

    OdpowiedzUsuń
  16. super kolorki! piękny kotek!

    OdpowiedzUsuń
  17. Słodki kotek, wygląda jak żywy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. moge (tak brzydko mowiac) odgapic ten projekt ? xd bardzo mi sie spoadobalo

    OdpowiedzUsuń
  19. mega ! podziwiam ! Piękne prace ! :)

    OdpowiedzUsuń