13 grudnia 2017

513. Choinka z origami / 3d origami christmas tree

Cześć,

Dzięki kochani za garść przemiłych słów 😘 Taka motywacja cały czas pcha mnie do działania i tworzenia co rusz to nowych prac.


Przyznam szczerze, że składanie Bożonarodzeniowych ozdób napawa mnie świątecznym klimatem i z utęsknieniem wyczekuje tego magicznego okresu. Wy też tak macie?


Już nie długo przyjdzie nam ubierać choinki, dekorować domy i ich wnętrze przepięknymi ozdobami. A co mnie najbardziej urzeka w tym czasie? Chyba ten moment gdy zasiadam z bliskimi do wigilijnej kolacji, zapach cudownych potraw oraz obecność najbliższych. Uśmiechy na twarzach ukochanych i ciepło domowego ogniska. Ach... wspaniale by było pozostać w takim klimacie jak najdłużej.

Ale się rozmarzyłam... a przecież mam do pokazania kolejną pracę. Choinkę z origami 3d. W troszkę innym, jaśniejszym wydaniu. Na czubku duża gwiazda. Choinka już poleciała w świat. Mam nadzieje, że nowym właścicielom zapewni cudowne święta 😊







Dzięki, że jesteś! Każdy Twój komentarz motywuje mnie do dalszego tworzenia.
P.S. Odwdzięczę się za każdą obserwację


Papier do moich prac kupuję na:

35 komentarzy:

  1. Urocza choinka!
    Czy te elementy pomagają Ci jakieś skrzaciki składać?

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna, a gwiazda - genialna! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Choinka prezentuje się wspaniale! Podoba mi się ten odcień zieleni.
    Świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Choineczka jak żywa, Monisiu.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna choinka ! Pamiętam swoją jak składałam ... niestety nie skleiłam jej i się rozleciała !!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow!! I am in awe!! The tree is amazing!! The star on top is spectacular!! This is so stunning!! I love it!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ ona piękna, taka rozłożysta od razu wpadłaby mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wprost genialna, z każdym projektem wprowadzasz mnie w osłupienie, masz ogromny talent.

    OdpowiedzUsuń
  9. Moniko choinka 🎄 jest cudowna fantastycznie wygląda.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna choineczka, wygląda jak żywa.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie się prezentuje, a te żywe kolory ... śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Moniko! Choineczka jest Przeurocza - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowna! Przepięknie się prezentuje. Rewelacyjnie jest to zdjęcie choinki od "góry" :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacyjna! Składaliśmy kiedyś z synem, była nieco inna, ale też pracochłonna:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Moniko choineczka jest mega!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaka cudna <3 Chyle czoło - kunszt i precyzja :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie wiem skąd bierzesz te pomysły,ale za każdym razem jestem zaskoczona Twoją pomysłowością i wykonaniem :) Brawo!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna - kolejna cudowna praca:)
    Magiczny jest Twój papier.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale pięknie wyszła, no cudna jest!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Fantastyczna choineczka:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Ta choinka jest cudowna!!! Wygląda jak żywa :DDD

    OdpowiedzUsuń
  22. Naprawdę śliczna - unikalna technika sprawia że jest wyjątkowo oryginalną ozdobą.

    OdpowiedzUsuń
  23. Genialna robota! Efekt choinki i gwiazdy na jej czubku jest powalający!

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczna choinka, ładne żywe kolorki :)
    Masz rację, wigilijna kolacja z bliskimi to najlepszy moment świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Prześliczna ta choinka :)

    OdpowiedzUsuń