08 lipca 2016

281. Domek na słodkości / 3d origami house for candy

Witajcie,

Na wstępnie dziękuje za wszystkie komentarze i duże zainteresowanie poprzednimi pracami oraz witam nowych obserwatorów. Mam nadzieje, że zostaną ze mną na dłużej :)


Tym razem mam dla was coś nowego. 

Jest to domek z origami modułowego. Pracę wykonałam na prośbę znajomej, która poprosiła o ciekawy i oryginalny przedmiot, w którym będzie mogła umieścić słodycze na urodzinach synka. 
Oczywiście pierwszym, co przyszło mi na myśl była jakaś misa z modułów. No ale czy to w jakiś sposób wyróżni się na tle innych naczyń? Nie podejrzewałam, po za tym, to żadna frajda dla dzieci.

Dlatego o pomoc poprosiłam wujka Google. W grafice znalazłam mnóstwo szkliwa, w przeróżnych kształtach i jeden, który przykuł moja uwagę. Był to szklany domek na cukierki. 
Przecież podobny można zrobić z papieru, pomyślałam. I tak nie zastanawiając się długo zabrałam się do pracy :)

Po kilku godzinach powstała taka praca:


Do środka można wrzucić cukierki i zakryć daszkiem. Domek ma trochę góralski charakter, ponieważ synek znajomej uwielbia góry.




Myślę, że to bardzo fajne i ciekawe rozwiązanie. A dla dzieciaków niezła zabawa :)

Dzięki, że jesteś! Każdy Twój komentarz motywuje mnie do dalszego tworzenia.
P.S. Odwdzięczę się za każdą obserwację


Papier do moich prac kupuję na:

24 komentarze:

  1. Bardzo pomysłowy domek. :) Super. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moniko to bardzo pomysłowy pojemniczek. Tylko czekać jak pszczółki zlecą się do nowego domu. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny ten domek, a zarazem miła ozdoba pokoju dziecięcego. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczarowana, zachwycona I na pewno wrócę tu !!! Wspaniałego weekendu , pozdrawiam cieplutko <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny pomysł! A mi się od razu skojarzył z ulem, czyli domem dla pszczółek! Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, że faktycznie tak wygląda, bardzo przypomina ul :) Hi, Hi, więc wyszło dwa w jednym :)

      Usuń
  6. Miałaś super pomysł, bo domek jest cudny i na pewno dzieci będą zachwycone :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi najpierw myślałam, że to ul ale i tak pasuje, bo przecież w ulu jest słodziutki miód, a u Ciebie cukiereczki :).

      Usuń
    2. Bardzo dziękuje :) Dziewczynki już komentowały, że domek faktycznie podobny do ula i coś w tym jest :) He, He :)

      Usuń
  7. Świetny domek i bardzo fajny pomysł na pojemnik na słodkości;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny domek i świetny pomysł na pojemnik na słodkości;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawy i oryginalny pomysł, za to wykonanie jak zawsze pierwsza klasa! podziwiam! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Madziu :) Staram się, żeby prace prezentowały się jak najlepiej :)

      Usuń
  10. Dla mnie rownież ten domek przypomina ul :) Świetny pomysł na mieszkanko dla cukierków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Następnym razem chyba tak podpisze, że to ul, he he, jak uda mi się wykonać taki domek :)

      Usuń
  11. Domek na słodkości jest przecudny! Jestem zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  12. Po prostu magia :)! Całkiem fajna kryjówka na słodycze :D.

    OdpowiedzUsuń