05 lipca 2016

280. Zakochane sowy z origami / 3d origami owls in love

Hej kochani,

Jak wam mijają kolejne, leniwe dni wakacji? Podejrzewam, że większość z was jeszcze przed urlopem, tak jak ja, a tym którzy w trakcie zazdroszczę. 

Pochwalę się wam moim kolejnym dziełem. Jest to niewielki obrazek z modułów chińskich, przedstawiający zakochane sowy.


Czy znajdzie się taka osoba, która nie lubi tych uroczych, przesłodkich stworzonek?
Chyba policzyłabym ich ilość na palcach jednej ręki. Ja uwielbiam te maleństwa, z resztą na moim blogu dość często pojawiają się prace z motywem sowy.

Co myślicie o takim obrazku? Podoba się?


Dzięki, że jesteś! Każdy Twój komentarz motywuje mnie do dalszego tworzenia.
P.S. Odwdzięczę się za każdą obserwację


Papier do moich prac kupuję na:

21 komentarzy:

  1. Jak mogą nie podobać się takie urocze sówki ? Mnie podobają się bardzo. Pozdrawiam wakacyjnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny obrazek, a jakie żywe kolory. I choć nie jestem wielbicielką sówek też czasem używam tego motywu. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. No i jak zawsze jestem mile zaskoczona :) Podziwiam i pozdrawiam cieplutko życząc wszystkiego najlepszego <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę Elu i zapraszam do odwiedzania mojego bloga :)

      Usuń
  4. Super obrazek sowi! Pozdrawiam wakacyjnie znad polskiego morza:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za pozdrowienia, i życzę udanych wakacji i wspaniałej pogody :)

      Usuń
  5. Bardzo kolorowo tym sowom :) oby wszędzie tak było ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny obrazek. Każda Twoja praca zachwyca

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny obrazek. Każda Twoja praca zachwyca

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale świetne te sówki! Piękne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawa praca. Nie wiedziałam, że tak też można przygotować obrazek. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne! Podziwiam Twoją precyzję, sówki są przeurocze :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń