23 czerwca 2017

447. Króliczki z origami i Dzień Taty / 3d origami bunnies and Happy Father's Day

Cześć 😊

Witam serdecznie nowe osoby, które dołączyły do grona obserwatorów. Bardzo mi miło, że jesteście z nami.
Dzisiaj bardzo wyjątkowy dzień dla ważnych dla Nas osób. 23 czerwca - Dzień Taty. Tym razem w święto to wpasowało się również zakończenie roku szkolnego. Niestety, dla tych, którzy już dawno przestali chodzić do szkoły to nic szczególnego. Ale dal mnie są to same plusy. W autobusach mniej osób, więc nie trzeba się gnieść jadąc i wracając z pracy 😁


Dla taty ciężko przygotować prezent z origami modułowego. Mężczyźni nie są zazwyczaj zbyt zainteresowani rękodziełem dlatego postawiłam na króliczki. Dwa brązowe i jeden w zielonych odcieniach. Ciemniejsze powędrowały dla bliźniaków, którzy, chcą wręczyć taki upominek swojemu ukochanemu tacie. Zielony natomiast gości już u Oli, mojej wymiankowej koleżanki.
Mój tata praktycznie codziennie widzi origami modułowe, więc taki podarunek nie był by ciekawy. Postawiłam więc na wypad poza miasto oraz deser lodowy.

A wy jakie niespodzianki przygotowaliście dla swoich tatusiów?




Dzień Ojca jest raz w roku, 
szczęśliwy i pełen uroku. 
W tym dniu pragnę złożyć Wam życzenia: 
zdrowia, szczęścia i powodzenia.  

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjJJVsCM9rb0VK9dB0o9r4IVO1GmeA9o2HspFxREC4xyGTKu5PGfHZ0dycF3lGNd5GC0-VpGo45fEi0Z24m2iNdsBl2sInNfeHr4ztPQ17O5nx8fFoh6l_HC61fNBLT1bWrT_fsO69Fimo/s1600/IMG_6071napis.jpg 

Dzięki, że jesteś! Każdy Twój komentarz motywuje mnie do dalszego tworzenia.
P.S. Odwdzięczę się za każdą obserwację


Papier do moich prac kupuję na:

25 komentarzy:

  1. Kolejne słodziaki, fajne są :)
    Ja kupiłam mojemu tacie film na DVD "Przełęcz ocalonych", bardzo się ucieszył.

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne zajączki.
    Mój Tato dostał zapas czekolady, to najlepszy prezent dla niego (a w genach przekazał mi zamiłowanie do słodyczy:)
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zajczyki są super urocze i wiem co mówię mam dwa takie w domu oryginały xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Trafnie dobrane ! Pięknie prezentują się ! Śliczne !

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale słodziuchne !!! Są mega urocze Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Podziwiam wykonanie, śliczne króliczki :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne te zajączki :)Super prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Great origami idea, my friend! Love it!

    OdpowiedzUsuń
  9. Są bardzo sympatyczne i urocze:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Super pomysł z króliczkami! A ciasteczko z koszulą z krawatem wymiata:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny pomysł z króliczkami w prezencie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie napisany artykuł. Mam nadzieję, że będzie ich więcej.

    OdpowiedzUsuń