16 lutego 2018

543. Jajka Wielkanocne z origami / 3d origami Easter eggs

Witajcie kochani,

Ale te dni szybko uciekają? Wy też tak macie, czy tylko ja?
Święta za pasem, a ja można powiedzieć, że z "ręką w nocniku" 😂


Prace do wykonania tylko się piętrzą i czekają na swoją kolej. A jak tu się za nie zabrać skoro co rusz się pojawiają nowe rzeczy do wykonania, które wskakują na pierwsze miejsce.
Dlatego dzisiaj tak szybciutko wrzucam fotki z jajeczkami wielkanocnymi z origami i zmykam tworzyć dalej. Buziaki 😘



Dzięki, że jesteś! Każdy Twój komentarz motywuje mnie do dalszego tworzenia.
P.S. Odwdzięczę się za każdą obserwację


Papier do moich prac kupuję na:

25 komentarzy:

  1. Wow, the eggs are so beautiful!! I love these!! Have a great weekend!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna pisanki :) ja jeszcze nic Wielkanocnego nie zrobiłam

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne te jajeczka :) Ja, podobnie jak Aga, też nic wielkanocnego jeszcze nie zrobiłam... Za to Ktoś mi zrobił cudowne koszyczki i uroczego zajączka :) Ciekawe Kto?

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniale jajeczka, u mnie swieta tez jeszcze w lesie, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Moniko! Czas naprawdę szybko mija, Jajka są urocze - Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne te jajka. Bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne są te jajka.Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie też czas szybko ucieka.
    Fajowe te jajka, ślicznie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne jajeczka, ciekawe kto się z nich wykluje:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne papierowe jajeczka! Rzeczywiście Wielkanoc za pasem:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne jajeczka,czas za szybko nam ucieka, a przy tworzeniu to juz nie ma co mówić ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne, w koszyczku prezentowały by się pięknie :)

    Ja to jestem z ręką w nocniku, bo jeszcze nic na święta nie zrobiłam... i pewnie niewiele zrobię (i na ostatni moment) haha :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne!
    O jejku... Wielkanoc... Jestem w plecy z robotą gorzej niż zwykle. ;-(

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie ma dla Ciebie chyba rzeczy niemożliwych . Jajko origami? Super :)

    OdpowiedzUsuń