21 lutego 2018

546. Filiżanka z origami / 3d origami cup

Witajcie mróweczki,

Ale mi słodzicie 😊
Tyle pogodnych i zachęcających komentarzy pod ostatnim wpisem z filcowymi króliczkami. Cieszę się, że nie tylko prace z origami zyskują w Waszych oczach ale też moje filcowe "wypocinki" 😂


Dzisiaj wracamy do klasyki.
Ale nie tak do końca. Niby to, co często przejawia się na moim blogu, a jednak inne. I to za sprawą niezwykle wspaniałej osóbki. To dla niej powstała taka filiżanka z origami, i to właśnie ona zasugerowała taki dobór kolorów. Dla mnie bomba! A Wy co myślicie?





Dzięki, że jesteś! Każdy Twój komentarz motywuje mnie do dalszego tworzenia.
P.S. Odwdzięczę się za każdą obserwację


Papier do moich prac kupuję na:

16 komentarzy:

  1. Cudne połączenie! Filiżanka piękna,jak zawsze. ☺

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj dla mnie też bomba. Filiżaneczka jest przecudowna! Fantastycznie prezentuje się na półeczce jako ozdoba :) Baaardzo Ci jeszcze raz dziękuję i na pewno wrócę po więcej :)
    Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moniko! Bardzo Śliczna filiżanka , Kolory ładnie pasują do siebie - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, this is amazing!! I love the design!! It's so creative and beautiful!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo interesująco wyszła. :0)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna i pięknie dobrałaś kolory:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne kolorki, takie energiczne i kojarzące się z latem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Obejrzałam sobie i szkatułki i filcowe króliczki, a teraz jeszcze ta piękna filiżanka. Zazdroszczę takiej fantastycznej kreatywności!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Idealna na kawkę do drugiego śniadania! <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna kolorystyka, kojarzy się z niezapominajkami.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie też bomba! Wykonanie perfekcyjne ;) Kolory też mi się podobają. Fajnie czasem posłuchać czyichś pomysłów i odważyć się na niecodzienne połączenia :)
    ~Weronika

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna jest, dobra robota!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna i kształtna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna filiżanka, jestem zawsze pod ogromnym wrażeniem Twoich prac! pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń