23 lutego 2018

547. Szkatułka z origami / 3d origami box

Cześć,

Wreszcie ukochany piątek, piątunio 😍
Nawet nie wiecie jak bardzo wyczekiwałam na ten dzień. Na tygodniu z pracy do pracy. Taki człowiek zalatany, że brak chwili wytchnienia. Mam nadzieję, że chociaż weekend przyniesie trochę odpoczynku.


Zgodnie z obietnicą pokazuje dzisiaj kolejną szkatułkę z origami. Troszkę się rożni od pozostałych bowiem kolorystyka nieco ciemniejsza, ale moim zdaniem takie połączenie prezentuje się całkiem fajnie.




 Czekam na Wasze komentarze. Trzymajcie się cieplutko, bo nadchodzą mrozy...

Dzięki, że jesteś! Każdy Twój komentarz motywuje mnie do dalszego tworzenia.
P.S. Odwdzięczę się za każdą obserwację


Papier do moich prac kupuję na:

21 komentarzy:

  1. Piękna szkatułka, kolorystyka piękna. Oj, jakie cuda tworzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyszło! Myślę, że duże znaczenie ma tutaj dodanie kolorowych akcentów. Bez nich szkatułka nie byłaby tak radosna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna szkatułka. Kolor czarny wydobywa i podkreśla wszystkie inne barwy.
    Uściski i buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj ja też zawsze wyczekuję piątku... I jest :) A szkatułka prześliczna! Bardzo mi się podobają te kolorowe wstawki. Po prostu rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest śliczna :) Czarna jak najbardziej tak, plus kilka kolorków dla ożywienia, super wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moniko! I kolejna Przecudna szkatułka, Kolory pięknie Dobrałaś - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, this is stunning!! The colors and design are gorgeous!! I love the pretty flowers!! Have a great weekend!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna! Miłego, twórczego weekendu życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękna i elegancka szkatułka

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna :) Bardzo podobają mi się kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Absolutnie piękna! Ma w sobie wszystkie moje ulubione kolory! xD

    OdpowiedzUsuń
  12. Takie połączenie jest bardzo fajne , a twoje szkatułki wprost uwielbiam :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudna a kolorystyka jak najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie dobrałaś kolory w tym pudełeczku:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawa kolorystyka

    OdpowiedzUsuń