01 lutego 2018

536. Księzyce z filcu / Felt keychain moons

Idzie luty, podkuj buty...

Tak głosi stare przysłowie. Jak na razie nie mamy co się zimy obawiać. Styczeń tez był dla nas łaskawy, zobaczymy co wydarzy się z pogodą w tym miesiącu.


Pamiętacie gwiazdki oraz chmurki z filcu, które nie tak dawno gościły na blogu? Tym razem dołączają do nich księżyce. Zostaną przypięte razem z pozostałymi do plecaka rezolutnej dziewczynki. 
Myślę, że prezentują się całkiem fajnie :) A wy?



Dzięki, że jesteś! Każdy Twój komentarz motywuje mnie do dalszego tworzenia.
P.S. Odwdzięczę się za każdą obserwację


Papier do moich prac kupuję na:

21 komentarzy:

  1. :D Na początku pomyślałam sobie, że to krewetki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo sympatyczne.
    Najpierw myślałam, że to rogaliki do zjedzenia...;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie się uśmiechają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj, dziękuję ślicznie za sympatyczne wizyty na moim blogu i zaproszenie do Twojego kreatywnego świata:-) Oj jest tu co podziwiać, przepięknie tworzysz modułowe origami, jestem pod ogromnym wrażeniem, tym bardziej że sama nic w tej dziedzinie nie umiem i nawet nie miałam pojęcia jakie cuda można wyczarować z tych maleńkich, sprytnie złożonych papierków. Filcowe miniaturki też urzekające. Zasiliłam grono Twoich gości i z wielką przyjemnością będę tu zaglądać:-))) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie bardzo się podobają. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. This is absolutely adorable!! The smiling faces are so sweet!! Love the beads, too!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocze księżyce. Śliczne zawieszki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczne i przeurocze są! Pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocze księżyce, będą tworzyć wspaniały komplecik z pozostałymi ciałami niebieskimi:)

    OdpowiedzUsuń
  10. O jakie uśmiechnięte księżyce, super :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolejne cudne zawieszki. Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne księżyce! Piękne!

    OdpowiedzUsuń
  13. Awesome blog, i always enjoy & read the post you are sharing!
    Thank for your very good article...!
    หนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne są! Aż chce się przysiąść do filcu i wyczarować coś ładnego :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne księżyce, z pewnością stanowią śliczną ozdobę plecaka. U mnie niebawem też będzie filc na tapecie, ale w wersji Walentynkowej.

    OdpowiedzUsuń