25 czerwca 2016

275. Obrazek z kotkiem z origami / 3d origami cat picture

Pamiętacie zdolną dziewczynkę Natalkę, która od pewnego czasu wciągnęła się w świat origami modułowego? Dla tych, którzy zapomnieli, oto linki do poprzednich prac z jej udziałem: KOT SOWA.

Natalce spodobały się moje obrazy z origami modułowego, które w ostatnim czasie udało mi się wykonać. Poprosiła mnie o pomoc w zrobieniu białego kotka na czarnym tle. Taki obrazek chciała powiesić u siebie w pokoju.


Wspólnie stworzyliśmy takie oto cudeńko. Natalka jest zachwycona, a ja jestem bardzo dumna. Jej zdolności rosną w super szybkim tempie. A teraz gdy już zaczyna wakacje, z pewnością będzie miała coraz więcej czasu na praktykę :)

Dzięki, że jesteś! Każdy Twój komentarz motywuje mnie do dalszego tworzenia.
P.S. Odwdzięczę się za każdą obserwację


Papier do moich prac kupuję na:

17 komentarzy:

  1. Nic tak nie cieszy jak młodsze pokolenie łapie naszego bakcyla. Gratuluję Ci tak zdolnej uczennicy. Obrazek śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciągle mnie czymś zaskakujesz. Jesteś wspaniałą nauczycielką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, choć praca z dziećmi nigdy nie była moją mocna stroną, to jednak tutaj odnajduje się świetnie :)

      Usuń
  3. Obrazek cudowny, a Natalce należą się brawa! Pozdrawiam cieplutko 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. I nasza mała artystka się rozkręciła. Bardzo ładny obrazek i Natalka ma śliczną dekoracje do pokoju. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, Natalka chłonie wiedzę w szybkim tempie :)

      Usuń
  5. Piękny kotek, trochę przypomina mi Kota Filemona.
    Bardzo pocieszny!
    ___________________________________
    Pozdrawiam serdecznie!!!
    http://hafciarkablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny kotek :) A Natalka to bardzo zdolna Osóbka :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajowy! Dla wielbicieli kotów idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niesamowite wrażenie robi taki obraz :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Wielkie brawa dla Natalki i jej nauczycielki!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniale wyszło Kochana !

    OdpowiedzUsuń
  11. W takim razie masz konkurencję :) Super kociak :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny kotek, zdolna uczennica, więc i nauczycielka musi być genialna! podziwiam!!

    OdpowiedzUsuń