27 czerwca 2016

276. Święto Kielc 2016

Cześć mróweczki,

Jak wam minął ten upalny weekend?

U mnie było dość ciężko nie tylko z powodu pogody, ale również licznych prac podwórkowych. Na tygodniu często brakuje czasu. A sobota jest idealnym dniem na nadrobienie zaległości. Oczywiście zrobiliśmy sobie przerwę na oglądanie meczu.

Gdy drużyna wygrała temperatura zrobiła się jeszcze wyższa. Naszym się udało, co mnie ogromnie cieszy i już trzymam za nich kciuki w kolejnym spotkaniu.


Natomiast w niedzielę udało mi się odwiedzić Kielce, gdzie odbywało się coroczne święto miasta. Stoiska można było podziwiać już na tygodniu, ale praca nie pozwalała mi by na spokojnie sobie pochodzić i przepatrzeć każdy kram.

W tym roku pojawiło się wiele stoisk z rękodziełem, co mnie osobiście ogromnie ucieszyło. Zazwyczaj podziwiam prace hand made wirtualnie, a tu udało się zobaczyć je na żywo, dotknąć, a nawet powąchać, jeśli były to woreczki z lawendą lub rzeźby z mydła :)



Zapraszam was do obejrzenia foto relacji z tej imprezy :)










Dzięki, że jesteś! Każdy Twój komentarz motywuje mnie do dalszego tworzenia.
P.S. Odwdzięczę się za każdą obserwację


Papier do moich prac kupuję na:

14 komentarzy:

  1. AAAA Ja tam chce być !!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam tu zaglądać bo zawsze jestem mile zaskoczona ! Podziwiam i pozdrawiam cieplutko <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczna impreza. Uwielbiam spacery miedzy stoiskami. Zawsze wydam wszystko co mam w portfelu. Co sprytniejsi przyjeżdżają z czytnikami do kart, wtedy już muszę się pilnować. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie ja też tak mam, nie da się przejść obojętnie koło takich cudowności... tak kuszą, tak kuszą :)

      Usuń
  4. Widzę mnóstwo cudnych rzeczy, aż chce się tam być. Pozdrawiam cieplutko 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym razem były same wspaniałości na stoiskach :)

      Usuń
  5. Tak zobaczyć na żywo prace innych rękodzielników to jest coś !
    Człowiek biega po stoiskach i dostaje oczopląsu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A żebyś wiedziała Beatko :) Mam tak samo :)

      Usuń
  6. Ale cudowności !!! W Alejach u nas też są często takie stoiska, ale z rękodziełem jeszcze ani razu nie widziałam, a jak widać szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na prawdę coś wspaniałego, jeśli będziesz miała okazję, to gorąco zachęcam :)

      Usuń
  7. Piękne kolorowe stanowiska :)

    OdpowiedzUsuń