15 czerwca 2016

271. Snoopy z origami / 3d origami Snoopy picture

Jakiś czas temu na moim blogu pojawił się obrazek z modułów. Było to w zeszłym roku. Link do tego wpisu TUTAJ.

Dzisiaj kolejny obrazek w podobnym klimacie. Jego motywem przewodnim jest Snoopy. Chyba każdy z nas kojarzy tego sympatycznego pieska.

Muszę przyznać, że bardzo rzadko oglądałam bajki z udziałem tego bohatera. Jednak ostatnio szukając czegoś w internecie natrafiłam na taki właśnie obrazek. Postanowiłam go wykorzystać, i z rysunku powstał papierowy model 3d.


Snoopy - kilka ciekawostek dotyczących tej postaci:

- przedstawiony jako pies rasy beagle,
- wykreowany w 1950r,
- chodzi na dwóch łapach i zwykle sypia na stromym dachu swojej budy,
- od 1985r jest maskotką firmy ubezpieczeniowej MetLife,
- ma swoją stronę na fb - https://www.facebook.com/Snoopy/,

informacje pochodzą z wikipedia.org

Co sądzicie o obrazkach z chińskich modułów

Dzięki, że jesteś! Każdy Twój komentarz motywuje mnie do dalszego tworzenia.
P.S. Odwdzięczę się za każdą obserwację


Papier do moich prac kupuję na:

20 komentarzy:

  1. Śliczne!!!
    Sam muszę zrobić obrazek z modułów. Niestety na tą chwilę nie wychodzi :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam, mi też na początku średnio to wychodziło, ale teraz myślę, że jest coraz lepiej :)

      Usuń
  2. Snoopy jest mi bardzo dobrze znany dzięki moim synom. Zbierali figurki, komiksy, a nawet kupiłam im pościel ze Snoopy. Obrazeczek wyszedł Ci fantastycznie. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, dzieciaki wiedzą o co chodzi, a dzięki nim i ty też :)

      Usuń
  3. Moniu słodziutki obrazek. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny obrazek.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny obrazek. Snoopy jak zywy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Strasznie podobają mi się Twoje obrazki :) Wyglądają jak rysunki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki wielkie dziewczynki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Obrazek z modułów to wielka sprawa! Podziwiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początku było trochę trudno, ale teraz jest już coraz lepiej :)

      Usuń
  9. Rozkoszny! Za dziecka uwielbiałam tego psiaka :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ło matko ale składania :) Podziwiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Alicjo :) Składania trochę jest, ale dla fajnych efektów końcowych warto :)

      Usuń