06 czerwca 2016

266. Mini koszyczek z origami tutorial / 3d origami mini basket tutorial

Witam was cieplutko,

Kolejny wiosenny miesiąc za nami. U mnie trochę do tyłu z wpisami i dodawaniem nowych prac. Mam nadzieję jednak, że wybaczycie mi moją nieobecność i nadal będziecie często odwiedzać mój blog :)


Dzisiaj obiecany diagram na wykonanie mini koszyczka z origami modułowego dla Oliwi Nowakowskiej. 


Otrzymałam od niej prośbę o stworzenie kursu, na którym mogłaby się wzorować pracując nad wykonaniem swojego własnego koszyka.

P.S. Jeśli spodobał ci się mój kurs i był pomocny, proszę kliknij w reklamę. Dla Ciebie to tylko chwila, a ja dzięki temu uzbieram środki na zakup papieru do tworzenia nowych prac oraz kolejnych tutoriali.

Dzięki, że jesteś! Każdy Twój komentarz motywuje mnie do dalszego tworzenia.
P.S. Odwdzięczę się za każdą obserwację


Papier do moich prac kupuję na:

18 komentarzy:

  1. La chyba nie podejmę się zrobienia takiego koszyczka, ale ten który zaprezentowałaś wygląda przepięknie:-) pozdrawiam i zapraszam do mnie:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Koszyczek cudowny ale diagram jak dla mnie czarna magia :P ale to pewnie dlatego, że nie wiem nawet jak złożyć kartkę na choćby jeden moduł :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny koszyczek! Może kiedyś się skuszę na zrobienie takiego. O ile starczy mi cierpliwości do składania modułów ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kursik z pewnością będzie przydatny. Kiedyś narobiłam małych modulików i je schowałam. Teraz nie wiem gdzie i nie mogę się zdecydować na robienie kolejnych. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie czarna magia, dlatego podziwiam , Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę dużo wolnego czasu i możliwości realizacji twórczych pomysłów 😊 pozdrawiam serdecznie ❤

    OdpowiedzUsuń
  7. Noooo, wygląda na 'do zrobienia' jak na moje możliwości. Muszę zapisać stronkę i przed Wielkanocą dla odmiany zrobić taki koszyczek. Dzięki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba się skuszę na testowanie modułu... :)
    AR

    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To znaczy diagramu.... Już w głowie mam moduły... :D

      Usuń
  9. Cudny koszyczek, dziękuję za podzielenie się diagramem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki za kursik :)) z chęcią spróbuję :) tylko ktoś musi mi wydłuzyć dobę

    OdpowiedzUsuń
  11. Koszyczek piękny, podziwiam Cię !!! Dla mnie to czarna magia wykonać coś takiego. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Niesamowity :)
    Nawet nie spróbuję, mimo diagramu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Koszyczek wspaniały a ze schematu na pewno skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo Dziękuję :) Już zabieram się do składanie modułów na koszyczek :)

    OdpowiedzUsuń