10 czerwca 2016

267. Filiżanki, koszyki, wazy.... z origami / 3d origami collection

Cześć,

Czy wy też tak macie, że dni szybko wam uciekają? Mi czas jakby przeciekał przez palce :( Wstaje rano, nim się obejrzę a tu już wieczór, szok!


Ale dzisiaj nie mam zamiaru się nad tym dłużej dołować. Trzeba się cieszyć póki ciepło za oknami. Tym razem u mnie niewielka kolekcja z origami modułowego
Nie jest tego dużo, ale udało mi się uchwycić te przedmioty jeszcze przed wysyłką do klientki.

Prace mogliście już zobaczyć na moim blogu, cieszyły się one ogromną popularnością z czego jestem mega zadowolona.
Dziękuje wam bardzo za wsparcie i liczne komentarze.

Dzięki, że jesteś! Każdy Twój komentarz motywuje mnie do dalszego tworzenia.
P.S. Odwdzięczę się za każdą obserwację


Papier do moich prac kupuję na:

13 komentarzy:

  1. Cudowna kolekcja! Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny komplet, dużo pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku ile prac! Fantastyczne są! Bardzo mi się podoba!
    ___________________________________
    Pozdrawiam serdecznie!!!
    http://hafciarkablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. WOW!!! Ale cuda :))). Przepiękne jest to Twoje origami, a te kolory, fantastyczne!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Niewielka?! O rany! Chciałabym ją zobaczyć na żywo, chociaż już na zdjęciach wygląda oszałamiająco :) bardzo mi się podoba ta waza! I cała reszta, musiałaś temu poświęcić sporo czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczna kolekcja, wygląda jak z bajki!!! Pozdrawiam serdecznie ❤

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolekcja pierwsza klasa!

    OdpowiedzUsuń
  8. Niezła kolekcja:) I taka różnorodna:) Piękne

    OdpowiedzUsuń